چرا کارگردان «بر سر دوراهی» فصل دوم این سریال را نمی‌سازد؟

کد خبر: 934269

کارگردان مجموعه تلویزیونی «بر سر دو راهی» گفت: من هیچ علاقه‌ای به ادامه‌سازی ندارم و برای سریال «انقلاب زیبا» هم گرچه اصرار برای این امر وجود داشت، اما من تمایلی نداشتم.

چرا کارگردان «بر سر دوراهی» فصل دوم این سریال را نمی‌سازد؟

خبرگزاری فارس: «بهرنگ توفیقی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: من هیچ علاقه‌ای به ادامه سازی ندارم و برای سریال «انقلاب زیبا» هم گرچه اصرار برای این امر وجود داشت، اما من تمایلی نداشتم. البته بعد از سریال «پدر» این فشار همچنان وجود دارد.

همچنین «حامد عنقا» تهیه کننده سریال نیز در این باره به فارس گفت: به اعتقاد من احتیاجی به ادامه سازی نیست. فقط بعضی از کار‌ها مثل «پایتخت» هستند که ظرفیت چنین کاری را دارند و اغلب ادامه سازی‌ها را موفق نمی‌دانم.

وی افزود: خوشبختانه آنقدر داستان‌های جدید داریم و کار‌های جذاب‌تری می‌توانیم برای مردم بسازیم که احتیاجی به استفاده از کاراکتر‌های تکراری نیست و بعید می‌دانم هیچ کاراکتری مثل شخصیت‌های «پایتخت» آنقدر جذاب باشند که مخاطبان بخواهند آن‌ها را در قصه‌های دیگری ببینند.

نویسنده و تهیه کننده «پدر» تاکید کرد: تصوری درباره ادامه سازی وجود دارد که به خاطر سریال‌های خارج از کشور که مخاطبان ایرانی زیادی دارند، ایجاد شده است. ولی ما متوجه نیستیم تنوع شبکه‌ها، شیوه‌های تبلیغات و کار‌هایی که برای برند سازی آن آثار انجام می‌شود شباهتی به سیستم رسانه‌ای ما ندارد.

وی گفت: بنا بر این اینکه ما بیاییم مقلدانه عمل کنیم و در بازی ادامه سازی بیفتیم برایمان جذاب نیست. از همین رو «بر سر دوراهی» ادامه‌ای ندارد و ما با کار جذاب دیگری مثل کار‌های پربیننده‌ای که ساخته ایم برمی گردیم و این نشان دهنده احترام به مخاطب است.

فصل دوم «بر سر دوراهی» ساخته نمی‌شود

پخش آخرین قسمت از «پل فرودین»/ آئیش و همسرش مهمان هستند

آخرین قسمت از «پل فرودین» امشب ۱۶ فروردین از شبکه دو سیما پخش می شود.

امشب ۱۶ فروردین آخرین قسمت از برنامه تلویزیون «پل فروردین» روی آنتن شبکه دو می‌رود و مائده طهماسبی و همسرش فرهاد آئیش دو مهمان این برنامه هستند.

«پل فرودین» به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و مهدی بابایی و با اجرای محسن آزادی و نیما رئیسی پخش می‌شود.

این برنامه تلویزیونی ویژه نوروز از چند روز قبل از سال ۹۸ آغاز به کار کرد و امشب به کار خود پایان خواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها