پخش فیلم واقعی حمله به پلیس در یک سریال +تصاویر

کد خبر: 896774

ویدیوی حمله یک فرد با چاقو به مأمور پلیس آمریکا در سال ۲۰۱۶ در یک سریال جدید تلویزیونی استفاده و پخش می‌شود.

پخش فیلم واقعی حمله به پلیس در یک سریال +تصاویر

خبرگزاری فارس: ویدیوی حمله یک فرد با چاقو به مأمور پلیس آمریکا در سال ۲۰۱۶ در یک سریال جدید تلویزیونی استفاده و پخش می‌شود.

به گزارش واشنگتن تایمز، ویدیوی حمله یک فرد با چاقو به مامور پلیس سینسیناتی آمریکا در سال ۲۰۱۶ در یک سریال جدید تلویزیونی استفاده و پخش می‌شود.

سیسیناتی انکوایرر گزارش داد که در ماه مارس ۲۰۱۶ یک مجرم سابقه‌دار با چاقو به مامور پلیس بخش گلندِیل «جاش هیلینگ» حمله کرد که توسط دوربین نصب شده روی لباس مامور پلیس ضبط شد. این تصویر کامل درگیری در سریالی با عنوان «Body Cam» (دوربین نصب شده روی لباس) پخش می‌شود و هدف نشان دادن خطرات و خشونت‌های امروزه را که پلیس آمریکا با آن مواجه و سر و کار دارد را به تصویر می‌کشد.

مقامات پلیس در مورد این تصویر اعلام کردند که فردی به نام «خاویِر آلِمان» در حال پیاده روی در منطقه ۷۵ بود که پس از برخورد با پلیس و شروع مکالمه بین آن‌ها بطور ناگهانی با چاقو به جاش هیلینگ مامور پلیس حمله کرد و فریاد زد که تو را می‌کُشم.

در این درگیری که مامور پلیس با ضربات چاقو مجروح شد، هیلینگ نیز با اسلحه کمری به او شلیک کرده و اورا مجروح کرد. بعد از دستگیری این فرد مشخص شد که او از سوی دادگاه مریلند نیز تحت پیگرد قضایی بوده است.

آلِمان گناهکار تشخیص داده شده و از سوی دادگاه اوهایو به ۱۱ سال زندان محکوم شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها