بازیگر نقش امام (ره) از نقش باقرخان چه گفت؟ +عکس

کد خبر: 807369

بازیگر سریال ایراندخت گفت: وقتی اولین بار از جزئیات این نقش به من گفته شد در اولین نشست قبول کردم و وقتی فیلمنامه را خواندم سناریوی بسیار خوبی داشت و از آن خوشم آمد.

بازیگر نقش امام (ره) از نقش باقرخان چه گفت؟ +عکس
خبرگزاری میزان: بازیگر سریال ایراندخت گفت: وقتی اولین بار از جزئیات این نقش به من گفته شد در اولین نشست قبول کردم و وقتی فیلمنامه را خواندم سناریوی بسیار خوبی داشت و از آن خوشم آمد. شکر خدا گودرزی بازیگر سریال "ایراندخت" گفت: نقشی مثل باقرخان ساده و فرعی نیست، سالار ملی و شخصیتی است که در برحه‌ای از تاریخ این کشور به ویژه مشروطیت نقش تعیین کننده داشته است بنابراین وقتی به من پیشنهاد شد با روی باز پذیرفتم.
وی در همین راستا افزود: وقتی اولین بار از جزئیات این نقش به من گفته شد در اولین نشست قبول کردم و وقتی فیلمنامه را خواندم سناریوی بسیار خوبی داشت و از آن خوشم آمد. بازیگر نقش امام خمینی (ره) در "معمای شاه" درباره همکاری قبلی با محمدرضا ورزی و ارتباط آن با حضور در "ایراندخت" اظهار کرد: شخصا با محمدرضا ورزی رابطه بسیار خوب و دوستانه دارم. او یک دوست خوب، کارگردان فهمیده و انسانی محترم است که قطعا همکاری قبلی و شخصیت و اخلاق او در همکاری مجدد تاثیر داشته است. گودرزی به دلیل استقبال مخاطبان از سریال ایراندخت اشاره کرد و افزود: به نظر من "ایراندخت" قصه بسیار خوبی دارد یعنی پردازش شخصیت‌ها و موضوعات در متن این سریال درست چیده شده و به درستی به آن‌ها پرداخته شده است و، چون این ویژگی را دارد مخاطب نیز با آن ارتباط خوبی برقرار کرده است.
وی درباره فعالیت هایش در این روز‌ها توضیح داد: در حال بازنویسی نمایشنامه‌ای با موضوع شخصیت خواجه نصیرالدین طوسی هستم و مذاکرات برای اجرای آن روی صحنه در حال انجام است. این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: مطالعات من در زمینه تاریخ، اصول و فلسفه ایرانی است بنابراین یکی از کسانی که همیشه دوست داشتم به شخصیت و زندگی او بپردازم، احساس برداشت خاص از او داشتم و علاقه داشتم براساس شرایط معاصر بازخوانی شود خواجه نصیرالدین طوسی بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها