باور کردنی نیست، او همان راسل کرو است؟ +تصاویر

کد خبر: 801176

او در شکل جدید خود شباهتی به قهرمان فیلم سینمایی گلادیاتور نداد و قابل شناسایی نیست. او به همراه پسر خود تنیسون یازده ساله و دستیار جوانش دیده می شود. تنیسون حاصل ازدواج راسل کرو و همسر سابقش دنیل اسپنسر است.

باور کردنی نیست، او همان راسل کرو است؟ +تصاویر
تابناک با تو: آخرین عکس‌های راسل کرو او را در یک زمین بسکتبال در بوندی سیدنی نشان می‌دهند. او در شکل جدید خود شباهتی به قهرمان فیلم سینمایی گلادیاتور نداد و قابل شناسایی نیست. او به همراه پسر خود تنیسون یازده ساله و دستیار جوانش دیده می‌شود. تنیسون حاصل ازدواج راسل کرو و همسر سابقش دنیل اسپنسر است. به نظر می‌رسد این ستاره‌ی پنجاه و سه ساله قصد دارد مدتی از زمان خود را به خانواده اش اختصاص بدهد. راسل کرو در این تصاویر خیلی جدی به نظر می‌رسد و هر طور شده می‌خواهد توپ را به درون سبد بیندازد.
راسل کرو با نام کامل راسل ایرا کرو به انگلیسی Russell Crowe در ۷ آوریل ۱۹۶۴ در شهر ولینگتون، نیوزلند متولد شد. کرو با بازی در فیلم گلادیاتور به چهره‌ای جهانی تبدیل شد و جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد. او همچنین برای بازی در فیلم ذهن زیبا جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول بفتا و گلدن گلوب را از آن خود کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها