مجری هفت، هیچ کدام از گزینه های مطرح شده نیست

کد خبر: 667301

با این که رسانه ها از اسامی مختلفی مانند اکبر نبوی، فرزاد حسنی، محمدرضا شهیدی فرد، محمد حمیدی مقدم و محمود گبرلو به عنوان گزینه های اجرای سری چهارم برنامه «هفت» نام می بردند، طبق گفته مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، این گمانه زنی ها درست نیست.

روزنامه خراسان: با این که رسانه ها از اسامی مختلفی مانند اکبر نبوی، فرزاد حسنی، محمدرضا شهیدی فرد، محمد حمیدی مقدم و محمود گبرلو به عنوان گزینه های اجرای سری چهارم برنامه «هفت» نام می بردند، طبق گفته مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، این گمانه زنی ها درست نیست.
ناصر کریمان در گفت وگو با خبرگزاری میزان اعلام کرده است که مجری آینده این برنامه، از میان گزینه های مطرح شده در رسانه ها نیست. حرف های او را بخوانید: «فردی که برای اجرای برنامه «هفت» مدنظر داریم، به هیچ عنوان با اسامی که در چند وقت اخیر به عنوان گزینه های اجرا در این برنامه در فضای مجازی اعلام شده بود، ارتباطی ندارد. متأسفانه باز هم گمانه زنی ها و شنیده ها باعث مطرح شدن چنین اسامی شده بود و یک سری رسانه ها برای جذب مخاطب مطالبی را بیان می کنند.»
کریمان درباره نام این فرد توضیح داده است: «به دلیل این که بحث های قراردادی در حوزه اجرا هنوز نهایی نشده، نمی توان موضوعی را به شکل جدی اعلام کرد.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها