روایت «مونا فرجاد» از بازی‌ در نقش یک «دختر مذهبی»

کد خبر: 583990

سریال «آرام می‌گیرم» به کارگردانی روح‌اله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود.

خبرگزاری صبا: سریال «آرام می‌گیرم» به کارگردانی روح‌اله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود.
مونا فرجاد ازجمله بازیگران این مجموعه درباره داستان این سریال و نقش خودش به «صبا» گفت: این روزها در حال بازی در سریال «آرام می‌گیرم» هستم. این سریال راجع به دو خانواده یعنی خانواده من و خانواده عمویم است. البته داستان حول محور خانواده عمویم می‌گردد که تعداد افراد خانواده آن‌ها بیشتر از ماست و درواقع «آرام می‌گیرم» مشکلات و روزمرگی‌هایی که دامنگیر خانواده‌ها می‌شود را بیان می‌کند. در این کار با آشا محرابی هم همکاری دارم.

این بازیگر با اشاره به نقش خود در سریال «آرام می‌گیریم»گفت: من دختری از یک خانواده متدین و مذهبی هستم؛ دختری که اعتقادات مذهبی دارد و تحصیلکرده، امروزی و اجتماعی است و بعدها دچار اتفاقات بد و انتخابات غلطی می‌شود که حتی پای خانواده‌اش نیز به میان می‌آید. فرجاد در ادامه از بازخوردها نسبت به فیلم «جاودانگی» با بازی خواهرش؛ مارال فرجاد، گفت: در مدتی که خواهرم برای فیلم «جاودانگی» به جشنواره ایتالیا رفت، یک تئاتر داشت که من به‌جای او در این چند شب روی صحنه حاضر شدم تا خودش به ایران برگردد و کارش را ادامه دهد. تا آن‌جا که من می‌دانم جایزه‌ای به فیلم «جاودانگی» تعلق نگرفت اما همان‌طور که در سایت آسوشیتدپرس خواندم متوجه شدم این فیلم خیلی مورد استقبال و تشویق قرار گرفته است و حتی رئیس جشنواره رم هم از این فیلم بسیار راضی بود. مونا فرجاد در پایان گفت: «جاودانگی» به‌لحاظ محتوایی کار خوبی است درحالی‌که بسیار سخت روی آن کار شده است ولی هیچ جایزه‌ای به آن تعلق نگرفته اما واکنش‌های مثبتی نسبت به آن شد و آن‌طور که من در مجله‌های خارجی خواندم همه نظر مساعدی نسبت به آن داشته‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها