ساخت یک فیلم جنگی با تهیه کننده و کارگردان زن

کد خبر: 497431

شورای صدور پروانه ساخت با 3 فیلمنامه در جلسه بهمن ماه موافقت کرد. در این میان نام دو فیلم دفاع مقدس به چشم میخورد که تهیه کننده و کارگردان یکی از آنها زن هستند.

سرویس فرهنگی فردا : شورای صدور پروانه ساخت با 3 فیلمنامه در جلسه بهمن ماه موافقت کرد. در این میان نام دو فیلم دفاع مقدس به چشم می خورد که تهیه کننده و کارگردان یکی از آنها زن هستند.
به گزارش فردا فیلم نامه های " دریاچه ماهی" به تهیه کنندگی ناهید دل آگاه و به کارگردانی و نویسندگی مریم دوستی با موضوع دفاع مقدس (دفاع مقدس) و " صدای مرا می شنوید" به تهیه کنندگی مشترک حسن کلامی/ حسن عباسی و به کارگردانی و نویسندگی صادق پروین آشتیانی با موضوع دفاع مقدس (تراژدی) موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.
بعد از نرگس آبیار و انسیه شاه حسینی، حالا مریم دوستی سومین کارگردان زن سینماست که فیلم دفاع مقدسی می سازد. در میان تهیه کنندگان سینما نیز پیش از این تنها پروانه مرزبان سابقه ساخت فیلم دفاع مقدسی را دارد.
در این جلسه همچنین با ساخت فیلم "شیب" به تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی و به کارگردانی و نویسندگی مانی باغبانی با موضوع خانوادگی (کمدی) موافقت شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها