هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر

کد خبر: 485431

کارگردان فیلم «آااادت نمی کنیم» تاکید کرد رسم الخط عنوان فیلم در جهت انتقال مفهوم است و تماشاگر پس از دیدن فیلم به دلایل چنین نامگذاری پی می برد.

هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر
خبرگزاری مهر: ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینما که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «آااادت نمی کنیم» حضور دارد در توضیح رسم‌الخط نام این فیلم گفت: میثم میرزایی طراح لوگوی فیلم است و زمانی که فیلمنامه را خواند از او خواستم بر اساس محتوای فیلم لوگو را طراحی کند.
هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر
وی ادامه داد: پس از گفتگوهای بسیار به این جمع بندی رسیدیم تا از این رسم الخط استفاده کنیم و به هیچ عنوان این قصد را نداشتیم قاعده نوشتاری زبان فارسی را تغییر دهیم. نوع نگارش «آااادت نمی کنیم» یک تکنیک تبلیغاتی برای جذب مخاطب و همچنین انتقال مفهوم بود و تا امروز هر بیننده ای که فیلم را دیده متوجه شده چرا چهار تا الف و یک سرکش برای عنوان فیلم انتخاب کرده ایم.
هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر
کارگردان فیلم «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» درباره داستان تازه ترین فیلم سینمایی‌اش توضیح داد: فیلم «آااادت نمی کنیم» یک درام پیچیده اجتماعی و کاملا رابطه محور است که نگارش این فیلمنامه برای من و همسرم سارا سلطانی تجربه جدیدی بود. ابراهیمیان متذکر شد: دغدغه ذهنی و اجتماعی من در کارگردانی فیلم «آااادت نمی کنیم» با فیلم قبلی ام متفاوت نیست، اما در انتقال مفهوم و ساختار بسیار متفاوت است و سعی کردم در کارگردانی لکنت زبان نداشته باشم و خوشحالم فیلمم در بخش «سودای سیمرغ» این دوره از جشنواره حضور دارد.
هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر
کارگردان فیلم «آااادت نمی کنیم» تصریح کرد: حضور این فیلم در بخش «سودای سیمرغ» مسئولیت مرا سنگین تر می کند و خوشحالم در میان تنوع آثاری که در جشنواره سی و چهارم وجود دارد این فیلم نیز دیده می شود و امیدوارم داوران محترم عدالت در داوری آثار را مهمترین فاکتور در ارزیابی های خود قرار دهند و نگاه سلیقه ای را در آرای خود دخیل نکنند. ابراهمیان در ادامه صحبت های خود با اشاره اصلاحیه ای که به فیلم «آااادت نمی کنیم» وارد شده است، گفت: اصلاحيه وارد شده به فيلم جزئى است و لطمه اى به اثر وارد نمی کند. من سعی می کنم بسیار متعهدانه و در چارچوب قواعد فيلم بسازم و به هيچ وجه به موج سوارى اعتقاد ندارم.
هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر
وی در پایان تاکید کرد: ضمن اینکه اصلاحیه غيرمنطقى از سوى اداره كل نظارت و ارزشیابی مطرح نشده و گمان می كنم اعمال اين گونه اصلاحيه ها جزئى از فيلمسازی است و شامل خيلى از آثار می شود. ابراهیم ابراهیمیان اولین تجربه کارگردانی خود در عرصه سینمای بلند داستانی را با فیلم «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» کسب کرد و در بخش «نگاه نو» سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در این دوره از جشنواره با فیلم «آااادت نمی کنیم» به بخش «سودای سیمرغ» راه یافته است. محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، پانته آ پناهی ها و هدیه تهرانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. همچنین شیرین یزدان بخش، حدیث میرامینی و رویا حسینی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند و کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس، محسن دارسنج طراح گریم،علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، امیر نوبخت مدیر صدابرداری، علیرضا علویان‌ طراحی و ترکیب صدا، فتاح ذی نوری عکاس و مهسا همتی مدیر روابط عمومی از عوامل این فیلم سینمایی هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها