تمرین و تست فیلمبرداری زیر آب«175 غواص»+ عکس

کد خبر: 475969

فیلم سینمایی «175 غواص» جدید ترین اثر سعید چاری این روز ها مشغول تمرین و تست فیلمبرداری زیر آب است.

تمرین و تست فیلمبرداری زیر آب«175 غواص»+ عکس
خبرگزاری میزان :این روزها بازیگران فیلم«175 غواص» در حال اموزش و تمرین غواصی در زیر آب برای حضور در فیلم «۱۷۵ غواص» هستند . سعید چاری پیش از این در خبرها اعلام کرده بود که بخشهای زیادی از فیلم روی اب اتفاق می افتد و به همین دلیل قصد داریم فیلمبرداری زیر اب با کیفیت بسیار بالایی داشته باشیم و قرار بود برای فیلمبرداری زیر اب از دوربینهای مخصوصی استفاده کنند که سرانجام اولین تستهای فیلمبرداری زیر اب هم آغاز شده است. در ادامه عکس هایی از تمرین و تست فیلمبرداری زیر آب فیلم «175 غواص» را خواهید دید:
تمرین و تست فیلمبرداری زیر آب«175 غواص»+ عکس تمرین و تست فیلمبرداری زیر آب«175 غواص»+ عکس تمرین و تست فیلمبرداری زیر آب«175 غواص»+ عکس تمرین و تست فیلمبرداری زیر آب«175 غواص»+ عکس
عوامل فیلم: کارگردان : سعید چاری . تهیه کننده:محمد ازادی مهربانی . مدیر فیلمبرداری :حسین ملکی . فیلمبردار زیر اب : امیر عربزاده . فیلمنامه : ثنا صادقی . مدیر تولید: محمد پاچناری . جانشین تهیه : صالح شیخ رضایی. بازیگرانی که پیش از این با این پروژه قرارداد بسته بودند حمید فرخ نژاد . پولاد کیمیایی و سید جواد هاشمی بودند و حضور علیرضا خمسه در نقش پدر 4 شهید غواص در این فیلم قطعی شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها