جدیدترین عکس‌های «مالاریا» پرویز شهبازی

کد خبر: 472859

پرویز شهبازی با فیلم سینمایی «مالاریا» خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

جدیدترین عکس‌های «مالاریا» پرویز شهبازی
تسنیم: فیلمبرداری فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی پس از 71 جلسه به پایان رسید. آخرین سکانس های این فیلم در سد لتیان کرج جلوی دوربین هومن بهمنش رفت که بازیگران اصلی حضور داشتند. تدوین این فیلم زیر نظر پرویز شهبازی انجام می‌شود و قرار است دیگر مراحل فنی «مالاریا» در کشور لهستان انجام شود.
جدیدترین عکس‌های «مالاریا» پرویز شهبازی
مسعود ردایی فرم حضور فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر را پر کرده است و به احتمال فراوان اولین نمایش «مالاریا» در جشنواره فجر خواهد بود. این فیلم با بازی ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آزاده نامداری و آذرخش فراهانی داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.
جدیدترین عکس‌های «مالاریا» پرویز شهبازی
شهبازی پیش‌ از این در فیلم‌های «نفس عمیق» و «دربند» هم از چهره‌های ناآشنا برای ایفای نقش اول فیلم‌هایش استفاده کرده بود. «نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...
جدیدترین عکس‌های «مالاریا» پرویز شهبازی
فهرست عوامل اصلی این پرو‍‍ژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراحی صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراحی گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مجید گودرزی، مدیر برنامه ریزی: نوید میهن دوست، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی. منشی صحنه: غزل رشیدی، تهیه کننده: مسعود ردایی.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها