«بدمن»فیلم های هندی مقابل «محمدرضا گلزار»+عکس

کد خبر: 455609

«گلشن گروور» مرد نقش های منفی سینمای بالیوود پس از «دیا میرزا» دومین بازیگر سینمای هند است که با عقد قرارداد به پروژه سینمایی «سلام بمبئی» پیوست و با محمدرضا گلزار همبازی شد.

«بدمن»فیلم های هندی مقابل «محمدرضا گلزار»+عکس
خبرگزاری میزان: « گروور » که بعنوان بازیگر در بیش از چهارصد فیلم حضور داشته،این رکورد بازی را تاکنون در سینمای هند از آن خود کرده و در سال 2015 نیز در 9 فیلم جلوی دوربین رفته است و طی سالهای اخیر نیز توانست جایزه بهترین نقش منفی را از سینمای بالیوود به دست آورد. پتانسیلی که در هنر و بازی این بازیگر سینمای هند نهفته باعث شد تا عوامل «سلام بمبئی» برای انتخاب نقش منفی ، به سراغ «گروور» بروند که در سینمای بالیوود به «بدمن»فیلم های هندی معروف است.
دومین بازیگر هندی نقش مقابل «محمدرضا گلزار»+عکس
فیلم « beeba boys» با بازی «گلشن گروور»هفته گذشته در فستیوال لندن حضور داشت. پروژه مشترک سینمای ایران وهند این روزها در پیش تولید به سر می برد و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است «سلام بمبئی » به کارگردانی «قربان محمدپور» نیمه دوم نوامبر در شهر «بمبئی » هند جلوی دوربین برود. تاکنون حضور «محمدرضا گلزار» ، «دیا میرزا» و« بهروز چاهل» بعنوان بازیگر در پروژه سینمایی «سلام بمبئی» قطعی شده است . همچنین «عبدالله اسکندری» ، «مجید میرفخرایی »، «علیرضا علویان »، «حسن پویا » بعنوان بهترین عوامل ایرانی با این فیلم همکاری می کنند. برخی از عوامل فیلم : نویسنده و کارگردان : قربان محمدپور ، تهیه کننده : جوادنوروزبیگی ،تهیه کننده هند : پهلاج نیهالانی، آهنگساز :دلشاد شیخ، خواننده :سونو نیگام،طراح چهره پردازی : عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس : مجیدمیرفخرایی ،صداگذار:علیرضا علویان،مدیرفیلمبرداری: حسن پویا، دستيار كارگردان: رضا شکرالله ،مدیرتولید در ایران : حسین بشگرد،مدیرتولید در هند : فرزاد پاک،پخش در سینماهای هند : موشن پیکچر، پخش در کشورهای اسکاندیناوی : نصرالله قریشی،عکاس:حبیب مجیدی، مشاور رسانه ای و مدیرکمپین تبلیغاتی :محسن سرافراز
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها