خرید اینترنتی پرده زبرا، پرده شید و پوستر سه بعدی از دکوپیک

کد خبر: 1092135
خرید اینترنتی پرده زبرا، پرده شید و پوستر سه بعدی از دکوپیک

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی چیدمان و دکوراسیون منزل و محل کار باعث شده تا همگان به سمتی بروند؛ که بخواهند محیط خود را زیباتر و شیکتر جلوه دهند. در گذشته پرده باعث امنیت و حفظ حریم افراد می‌شد، اما اکنون به جز این ویژگی برای جذابیت و زیبایی بصری فضا نیز کاربرد دارد. تولید پرده های مدرن، مانند پرده زبرا و پرده شید با جنس و کارایی متفاوت توسط مجموعه دکوپیک انجام میشود. در ادامه این مبحث به توضیح در مورد پرده زبرا، پرده شید تصویری و پوستر سه بعدی خواهیم پرداخت. تا ضمن ارائه ویژگی های منحصر به فرد این محصولات، با نحوه استفاده از و کاربردهای آن در محل کار و منزل خود بیشتر آشنا شوید.

پرده زبرا دکوپیک

پرده زبرا یکی از زیباترین پرده های مدرنی است، که چند سالیست جای خود را در بین خریداران و علاقه مندان باز کرده. به این پرده، پرده شب و روز یا دبل رول نیز گفته می شود.

این نوع پرده از تور و پارچه با طرح و رنگ بندی های متنوع تولید و عرضه می شود و به محل زندگی افراد زیبایی خاصی می بخشد. همچنین می توانید طرح های مورد دلخواه خود را بر روی تور و پارچه این پرده چاپ نمایید، که این مهمترین خصوصیت این نوع پرده است.

پرده زبرا دارای یک دسته کنترل بوده، تا بتوان به راحتی نور فضا را فراهم نمود. و از طرفی به راحتی قابل شستشو است.

طرح و رنگ پرده زبرا

پرده زبرا در طرح و رنگ های مختلفی مثل طرح پلیسه، ساده و گلدوزی و... به بازار عرضه می گردد، تا افراد بر حسب سلیقه و نوع دکوراسیون فضای خود، انتخابی شایسته داشته باشند.

معمولا از طرح های ساده و پلیسه در محل کار و هتل و اتاق خواب در منازل استفاده شده و نوع طرح دار و گلدوزی شده آن برای استفاده در اتاق پذیرایی کاربرد دارد. و در هر حالت باعث زیبایی دوچندان محیط میگردد.

نوع دیگری پرده زبرا چاپی در محل کار نیز استفاده می شود. به راحتی می توان آرم و لوگوی اداره و شرکت مورد نظر را بر روی آن چاپ کنید، تا پرستیژ کار خود را در سطح بالاتری قرار دهید.

نحوه حرکت پرده زبرا

این نوع پرده، فقط به صورت عمودی قابل حرکت بوده و با موتور برقی و یا کنترل دستی قابلیت جا به جایی دارد. با مکانیزم دستی که به صورت پیش فرض از گیربکس و زنجیر در آن استفاده شده؛ باعث می شود که بتوان نور دلخواه را تنظیم نمود. موتور برقی هم به سه صورت کلیدی، ریموت کنترلی و هوشمند قابل استفاده است.

شستشو و تمیز کردن پرده زبرا

این گونه پرده به راحتی قابل تمیز کردن و جابجایی است و افراد میتوانند با استفاده از شامپو و بخارشوی به تمیز کردن آن بپردازند.

313

مزایای پرده زبرا

  • طول عمر و دوام مناسب نسبت به انواع دیگر پرده
  • نصب راحت و آسان
  • تنظیم کنترل نور
  • دارای وزنی سبک و مناسب
  • تنوع بسیار بالا
  • مرغوبیت و کیفیت بالا
  • قابلیت هماهنگی با هر نوع دکوراسیون و سلیقه

فروش اینترنتی پرده زبرا

امروزه فروش اینترنتی پرده زبرا بسیار پر رونق بوده چرا که با توجه به مزایای این گونه پرده صاحبان کار و افرادی که به زیبایی و دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند خواستار استفاده از این گونه پرده هستند. و چه از این بهتر که بتوان بدون بیرون رفتن در این زمان کرونا و گشتن زیاد در بازار خرید به سایت دکوپیک مراجعه و پرده مورد نظر خود را انتخاب نمود و به راحتی درب منزل تحویل گرفت. دکوپیک عرضه کننده انواع پرده زبرا با طرح و رنگ های مختلف به نیاز تمامی مشتریان جوابگو خواهد بود  و افراد می‌توانند با خیالی آسوده پرده بی نظیر و خاص را انتخاب کنند و از خرید آن لذت ببرند.

پوستر سه بعدی دکوپیک

امروزه استفاده از پوستر سه بعدی در محل کار و زندگی افراد قابل استفاده بوده و بر زیبایی محیط خواهد افزود. این گونه پوسترها در رنگ و طرح‌های مختلفی قابل اجرا بوده و با سلیقه و افراد مختلف سازگار می باشد.

انتخاب و ست کردن پوستر با دکوراسیون

پوسترها در طرح هایی نظیر حیوانات، طبیعت، گل و چهره طراحی و اجرا می‌شود. و برای انتخاب پوستر مناسب باید به دیگر اجزای محل مورد نظر توجه ویژه‌ای داشت، تا انتخاب درست و شایسته شکل گیرد و در کل فضا همخوانی فوق‌العاده ای ایجاد گردد.

به علت طرح های خاص که بر روی این پوسترها چاپ می‌شود، یک حس واقعی و جذابی را به همگان القا می‌کند. در این نوع پوستر، با تجهیزات پیشرفته چاپی به خوبی حاشیه تصاویر رنگ آمیزی شده و با ایجاد قسمت‌های مناسب تصاویر واقعی در ذهن مخاطب بر جذابیت کار می افزاید.

314

تمیز کردن پوستر

پوستر دیواری از دو لایه تشکیل شده، در لایه زیری کاغذ دکوراتیو قرار گرفته که چسب بر روی آن زده شده و بر روی دیوار قرار می گیرد. در لایه رویه، از پی وی سی مخصوص استفاده شده و دارای بافت و یا ساده بوده که چاپ با جوهرهای مخصوص مقاوم در برابر آب بر روی این لایه انجام می شود.

برای تمیزی پوستر دیواری، می‌توان با دستمال نرم و مرطوب و حتی با کمی مواد شوینده سبک و نه حلال های قوی، استفاده کرد.

نصب پوستر

نصب پوستر دیواری از آنجا که دارای حساسیت بسیار بالایی است، حتماً باید توسط یک نصاب حرفه ای و آموزش دیده و با تجربه صورت گیرد تا درصد خطا در هنگام نصب به نزدیک صفر کاهش یابد. از این رو هیچگاه نباید افراد سعی کنند تا برای صرفه‌جویی در هزینه های خود به نصب پوستر اقدام نمایند. زیرا این امکان وجود دارد که به علت بی تجربگی افراد در این زمینه، هزینه ای که از بابت خرید پوستر سه بعدی انجام شده از بین برود.

پرده شید تصویری

پرده شید تصویری، با توجه به سلیقه مشتری و با طرح و رنگ دلخواه به صورت یک رو و دو رو قابل اجرا و عرضه میباشد. این نوع پرده کاملاً در قاب پنجره جا شده و میتوان پرده را حول محوری که در بالای آن نصب شده، به بالا و پایین کشید. این نوع پرده از جنس های مختلف نظیر پنبه، کتان، پلی استر، سولیت ساخته شده و به راحتی قابل هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون بوده و باعث ایجاد یه سایه روشن بر روی عناصر محیط می شود.

315

مزایای پرده شید دکوپیک

  • دارای وزن سبک و نصب و جابجایی نصب راحت
  • قابلیت چاپ در ابعاد دلخواه
  • مرغوبیت و کیفیت بالا
  • ثبات رنگ در برابر نور و رطوبت
  • شستشوی آسان
  • دوام و عمری ماندگار
  • تنوع در اجرای طرح و رنگ دلخواه
  • راهنمای انتخاب خرید پرده
  • دارای ارتفاع و عرض مناسب

نتیجه گیری

 مجموعه دکوپیک یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات نوین دکوراسیون بوده و هر نوع پرده، پوستر و کفپوش را در طرح و رنگهای مختلفی روانه بازار می‌کند. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب و خرید محصولات تزیینی مدرن مورد نیاز خود، با توجه به سلیقه و دکوراسیون محل کار و یا منزل، سری به سایت https://deco-pic.com  بزنید. جهت مشاوره و راهنمایی از تیم طراحان مجموعه دکوپیک می توانید با شماره های ۰۲۱۲۲۳۲۰۴۸۵ و ۰۹۰۱۴۳۰۰۴۵۰ تماس حاصل نمایید.

آدرس: شرق به غرب اتوبان رسالت، ابتدای خیابان بنی هاشم، نبش بزرگراه، کوچه هشت متری اول، پلاک ۱۵، واحد ۵

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها