علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر کرونا درگذشت +عکس

کد خبر: 1086776

علی سلیمانی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بامداد امروز پنجشنبه 21 مرداد بر اثر ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست.

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر کرونا درگذشت +عکس

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی بود که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود و امروز ۲۱ مرداد حدود پنج صبح دار فانی را وداع گفت.

جواد هاشمی بازیگر گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد.

علی سلیمانی یکی از بازیگران شناخته شده که "اشنوگل" را در کارنامه‌ کارگردانی‌اش دارد و در سریال‌هایی همچون "سقوط یک فرشته" و "وضعیت سفید" ایفای نقش کرده است. او در پیاده‌روی اربعین خاطره عجیب و غریبی داشت که بسیار هم دیده شد. همان ماجرای حضور خارجی‌ها در پیاده‌روی اربعین که همه لائیک بودند. لائیک به معنای بی‌‌دینی و نه بی‌خدایی؛  خودشان هم از این همه شکوه پیاده‌روی تعجب کرده بودند و در این موج قرار گرفتند.

سلیمانی در سریال "87 متر" کیانوش عیاری به ایفای نقش پرداخته است که قرار بود این روزها روی آنتن باشد اما به دلیل تمرکز روی حسینیه تلویزیونی، پخشِ این سریال به زمانی دیگر موکول شد./ خانه هنرمندان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها