آکواریوم هیبریدی!/عکس

کد خبر: 286427

اگر قصد دارید یک آکواریوم با ویژگی خود تمیز شوندگی خریداری کرده و همچنین به پرورش گیاهان نیز علاقمند هستید، "آکواپونیکس گاردن" گزینه ای بسیار مناسب برای شما محسوب می شود.آکواپونیکس گاردن؛ آکواریوم هیبریدی!

آکواریوم هیبریدی!/عکس
زیست نیوز: اگر قصد دارید یک آکواریوم با ویژگی خود تمیز شوندگی خریداری کرده و همچنین به پرورش گیاهان نیز علاقمند هستید، "آکواپونیکس گاردن" گزینه ای بسیار مناسب برای شما محسوب می شود. آکواپونیکس گاردن؛ آکواریوم هیبریدی! اگر قصد دارید یک آکواریوم با ویژگی خود تمیز شوندگی خریداری کرده و همچنین به پرورش گیاهان نیز علاقمند هستید، "آکواپونیکس گاردن" گزینه ای بسیار مناسب برای شما محسوب می شود.
آکواپونیکس گاردن از دو بخش اصلی شامل یک مخزن آب اندازه متوسط و یک بخش کوچک برای پرورش گیاهان در بالای این مخزن تشکیل شده است. بخش آکواریوم آکواپونیکس از فضای کافی برای نگهداری چهار ماهی کوچک برخوردار بوده و از یک پمپ هوا در مرکز استفاده می کند. امکان پمپاژ آب آلوده و استفاده از آن به عنوان کود آلی برای رشد گیاهان در بالا وجود داشته و همزمان آب تصفیه شده به قسمت پایین بر می گردد. در این میان، تنها اقدامی که باید انجام دهید تغذیه ماهی ها و همچنین رسیدگی به گیاهان است. آکواپونیکس گاردن شامل آکواریوم، بخش پرورش گیاهان، پمپ هوا، پنج گلدان با سنگ، بذرهای ارگانیک، غذای ماهی و تهویه های آب است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها