اجاق گاز مخصوص پیک‌نیک/ عکس

کد خبر: 231699

روش های مختلفی برای گرم کردن غذا در دل طبیعت وجود دارد که از جمله آن ها می توان به گازهای پیکنیکی و یا روشن کردن آتش اشاره کرد که هر کدام این موارد معایب خودشان را دارند.

اجاق گاز مخصوص پیک‌نیک/ عکس

مشرق: گردش های خارج از شهری و همچنین پیک نیک ها همیشه زیبا و لذت بخش بوده اند اما خوردن غذای گرم در دل طبیعت و روشن کردن آتش نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد. روش های مختلفی برای گرم کردن غذا در دل طبیعت وجود دارد که از جمله آن ها می توان به گازهای پیکنیکی و یا روشن کردن آتش اشاره کرد که هر کدام این موارد معایب خودشان را دارند. به تازگی مهندسین دستگاه جدیدی را به نام " Green Cooker" طراحی کرده اند که می تواند بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در گردش ها باشد چرا که با یک سیستم بی پایان و بی دردسر یعنی خورشید کار می کند.

این دستگاه دارای یک سطح گرم کننده است و همچنین باتری های آن نیز به صورت استوانه طراحی شده اند تا بتوان آن ها را به راحتی در کیف ها قرار داد. تنها کافی است تا کف اجاق را روی یک سطح صاف قرار دهید و باتری های خورشیدی آن را به سطح اجاق متصل کنید سپس بعد از چند دقیقه اجاق گرم می شود و آماده است برای گرم کردن هر غذایی که شما میل دارید. نکته جالب دیگر در مورد باتری های این اجاق قابلیت ذخیره سازی آب در آن ها است به طوری که شما وقتی اجاق را گرم می کنید آبی که داخل باتری ها هست نیز گرم می شود و بعد از غذا سریع می توانید چای گرم نیز میل کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها