انفجار نارنجک جنگ جهانی در حیاط خانه! +فیلم

کد خبر: 1064699

مرد انگلیسی که هنگام حفر زمین حیاط خانه اش خیال می کرد بطری شیر پیدا کرده با بلند شدن دود بلافاصله با پلیس و آتشنشانی تماس گرفت.

انفجار نارنجک جنگ جهانی در حیاط خانه! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: یک شهروند انگلیسی هنگامی که متوجه شد در حیاط خانه اش نارنجک‌های مربوط به جنگ جهانی دوم را پیدا کرده حیرت زده شد. «جیمز اُسبورن» اهل دهکده بِرَمدین در همپشر در حیاط خانه اش سرگرم حفر زمین بود که با اشیائی در دل خاک برخورد کرد. آقای اُسبورن در حالی که در ابتدا تصور می‌کرد این اشیاء، بطری‌های شیر باشند با بلند شدن دود از آن‌ها بلافاصله متوجه اشتباهش شد.

او در گفت‌وگو با ITV News گفت: «شبیه به بطری‌های شیر به نظر می‌رسیدند. ما آن‌ها را زمین خارج کردیم و در گوشه‌ای از حیاط انداختیم. اما بعد ناگهان متوجه شدیم که از دو عدد از آن‌ها دود بلند شده است.»

این نارنجک‌ها بیش از ۴۰ عدد بودند که از دو نارنجک دود غلیظی بلند شده بود. او بلافاصله با پلیس و سپس آتشنشانی تماس گرفت و آن‌ها را در جریان این اتفاق قرار داد. بلافاصله تیم‌های پلیس و آتشنشانی به همراه ۵ تا ۶ خودروی آمبولانس در محل حاضر شدند.

همه ۴۸ نارنجک پیدا شده توسط تیم خنثی سازی بمب با انفجار کنترل شده منفجر شدند. پلیس وینچستر با انتشار توئیتی به ساکنان محلی هشدار داد که با شنیدن صدای انفجار‌ها نگران نباشند. در این توئیت آمده بود: «اگر در برمدین زندگی می‌کنید یا حوالی ساعت ۷.۴۰ عصر امروز حین مسافرت به آنجا صدای یک انفجار مهیب شنیدید نگران نباشید.»

 

حجم ویدیو: 684.24K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها