هوای تهران در پاکیزه ترین روز سال قرار گرفت +نمودار

کد خبر: 776967

با قرار گرفتن شاخص ها روی عدد 37 هوای تهران به شرایط پاک رسید تا سیزدهمین روز هوای پاک تهران در سال 96 نیز به ثبت برسد. این در شرایطی است که در طول 4 ماه گذشته، شهر تهران در میزان آلاینده ها به شرایط پاک نرسیده بود.

هوای تهران در پاکیزه ترین روز سال قرار گرفت +نمودار

سرویس اجتماعی فردا: بارش برف سنگین در پایتخت موجب شد تا تردد خودروها در شهر تهران با کندی مواجه شده و کمتر کسی حاضر شود تا در سطوح لغزنده خیابان های تهران، با خودرو تردد کند. همین امر نیز موجب شد تا آب و هوای تهران به پاکیزه ترین حد خود در طول سال رسیده و شاخص ها عدد 37 و پاک را برای شهروندان تهرانی به نمایش درآورند.

از این رو با قرار گرفتن شاخص ها روی عدد 37 هوای تهران به شرایط پاک رسید تا سیزدهمین روز هوای پاک تهران در سال 96 نیز به ثبت برسد. این در شرایطی است که در طول 4 ماه گذشته، شهر تهران در میزان آلاینده ها به شرایط پاک نرسیده بود.

هوای تهران در پاکیزه ترین روز سال قرار گرفت +نمودار

از سوی دیگر پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از برقراری شرایط جوی ناپایدار در روز جاری (یکشنبه) بوده و در برخی ساعات بارش برف و وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) از سمت نواحی جنوب غربی - غربی انتظار می رود و به تدریج در بعدازظهر از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد. این شرایط در روز دوشنبه همچنان ادامه خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر خواهد بود. با تداوم این شرایط در روز سه شنبه، برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - جنوب غربی پیش بینی می شود. همچنین دما طی روز جاری و دو روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت و در برخی ساعات به دمای زیر صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید. نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز بر برقراری شرایط کیفی هوای مطلوب در روز جاری (یکشنبه) دلالت کرده و انتظار می رود تا روز دوشنبه وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط سالم قرار داشته باشد.

هوای تهران در پاکیزه ترین روز سال قرار گرفت +نمودار میانگین شاخص کیفیت هوا در 12 ساعت گذشته با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر برای میانگین کل ایستگاه ها روی عدد 37 و میانگین شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته از ساعت 8 دیروز الی ساعت 8 امروز برای میانگین کل ایستگاه ها روی عدد 64 قرار گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها