چرا دقیقا نمی‌گویند کجای خط ۷ مترو مشکل دارد؟

کد خبر: 742462

متاسفانه پس از ماهها تلاش بی وقفه در تخریب دستاوردهای مدیریت جهادی شهر تهران، یکی از موفقترین و مهم ترین ابرپروژه های شهری به بهانه نا ایمن بودن تعطیل شد تا مشخص شود آنچه برای مدیران جدید اهمیت دارد، شواف سیاسی و رسانه ای است نه خدمت به شهروندان

چرا دقیقا نمی‌گویند کجای خط ۷ مترو مشکل دارد؟

137 آنلاین: متاسفانه پس از ماهها تلاش بی وقفه در تخریب دستاوردهای مدیریت جهادی شهر تهران، یکی از موفقترین و مهم ترین ابرپروژه های شهری به بهانه نا ایمن بودن تعطیل شد تا مشخص شود آنچه برای مدیران جدید اهمیت دارد، شواف سیاسی و رسانه ای است نه خدمت به شهروندان

در حالیکه انتظار می رفت مدیریت جدید که با وعده ها و شعارهای رنگارنگی پا در بهشت گذاشت با شتاب بخشیدن به پیشرفت شهر تهران، کارنامه عملی از خود بر جای بگذارد، در یکی از پرحاشیه ترین تصمیمات خود، خط 7 متروی تهران را که چند ماه قبل افتتاح شده بود، تعطیل کرد.

به نظر می رسد عدم توانایی و کارآمدی تیم جدید در مدیریت حمل و نقل عمومی تهران منتهی به پاک کردن مساله به جای حل آن شده است و در زمانیکه بسیاری از اعضای شورای چهارم چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به همراه کارشناسان از این خط بازدید و ایمن بودن آن را تایید کرده بودند، پس از چند صباحی ناایمن بودن بهانه ای شد تا خطی که جنوب شرق را به شمال غرب متصل می کرد برای مدتی نامعلوم تعطیل گردد.

در همان ایامی که سیل تخریب ها متوجه خط 7 بود، مدیران شهری تلاش وافری برای اطمینان خاطر شهروندان و کارشناسان به کار بردند ولی گوش تخریب چی ها بدهکار نبود و در نهایت نیز زهر خود را به یکی از پروژه های مهم تهران ریختند. حال اگر این خط ناایمن بود چرا در همان روز نخست کاری آن را متوقف نکردند و پس از نزدیک به 3 ماه با جان مردم بازی شد!!

اگر با منطق مدیریت جدید خدمات رسانی به شهروندان پیش برود باید برج میلاد که شایعه کج بودنش وجود دارد، تخریب شود، دریاچه شهدای خلیج فارس به خاطر پشه و گنداب!!! از چرخه خارج شود و ...

در چند ماه اخیر شهردار و شورای اصلاح طلب هیچ دستاوردی به غیر از تخریب، حاشیه سازی و صدالبته، خرید تبلت و پرشیای صفر نداشته اند و تعطیلی خط 7 را می توان به لیست دستاوردهای این مدیران جدید افزود تا کارنامه آنها پربارتر از قبل گردد.

با اقداماتی که مدیران بهشت در حال انجام اند نباید برای سال ها انتظار گشایشی در مسائل و معضلات پایتخت داشت و پایان مدیریت جهادی را باید پایان توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر دانستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها