واکنش یک نماینده به منتقدان فعلی مدیریت شهری تهران

کد خبر: 699648

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قدرت مدیریت شهری تهران در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی را از نقاط مثبت شهرداری تهران دانست و گفت: تا زمانی که منتقدان تیم کنونی شهرداری تهران خود مسئولیت ها را برعهده نگیرند، نمی توانند دریابند نگهداشت شهری به وسعت تهران چه سختی هایی دارد.

شهرنوشت: اقبال محمدیان با تاکید بر اینکه جنس مدیریت شهردار تهران و تیم اجرایی اش متمایز از سایر مدیران کشوری است و همین مساله سبب تغییر بنیادین چهره پایتخت در یک دهه گذشته شده است، تصریح کرد: رضایت امروز شهروندان تهرانی از توسعه فضای سبز، دسترس پذیر شدن اماکن فرهنگی، ورزشی و دینی و تسهیل تردد شهروندان از اقصی نقاط شهر خود موکد عملکرد مثبت شهرداری تهران است.
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس دهم، صادرات الگوی توسعه پایتخت به سایر استان ها و کشورهای منطقه را از دیگر شاخص های موفقیت تیم کنونی مدیریت شهری تهران ارزیابی کرد و افزود: امروز تهران به قطبی شناخته شده، چه از بعد توسعه رفاه شهروندی و چه ساخت ابرپروژه های عمرانی در منطقه و جهان تبدیل شده به طوری که پروژه های عمرانی اش زبانزد عام و خاص است. به ویژه رکوردزنی ساخت خطوط متروی پایتخت که هم با بومی سازی صنعت مترو همراه بوده و هم منجر به ارتقا شاخص رفاه زندگی شهری شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها