تعامل مجلس با شهرداری در زمینه ورزش پایتخت نشینان

کد خبر: 691255

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجهیز بوستان های پایتخت به وسایل ورزشی گفت: مجلس آماده همکاری با شهرداری تهران در زمینه افزایش فعالیت های ورزشی شهروندان است.

شهرنوشت: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجهیز بوستان های پایتخت به وسایل ورزشی گفت: مجلس آماده همکاری با شهرداری تهران در زمینه افزایش فعالیت های ورزشی شهروندان است.
همایون یوسفی با اشاره به تعامل مجلس با شهرداری تهران در حوزه ورزش گفت: مجلس شورای اسلامی از هرگونه فعالیت و همکاری در این زمینه با مدیریت شهری استقبال می کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درخصوص استفاده از وسایل استاندارد در بوستان های پایتخت تصریح کرد: این موضوع بحث بسیار مهمی است که هم اکنون نیز شاهد اجرای آن در سطح بوستان های شهر هستیم. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم با بیان اینکه تجهیز همه بوستان های شهر تهران به وسایل ورزشی موضوع ویژه ای است، خاطرنشان کرد: ارتقا سطح فعالیت های ورزشی شهروندان بخصوص در کلانشهرها هم به حوزه سلامت و هم به حوزه ورزش بازمی گردد. اما اگر شهرداری تهران آمادگی داشته باشد تا در این زمینه فعالیت های ویژه ای صورت گیرد، مجلس هم آماده همکاری است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها