لزوم تحقق تعهد دولت برای واگذاری واگن به تهرانی‌ها

کد خبر: 679949

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه ۵ ساله دوم مترو خطوط ۶ و ۷ باید خردادماه سال جاری افتتاح شود و این تاکید در بیلبوردهای شهرداری در سراسر شهر نیز به چشم می خورد، گفت: درخصوص واگذاری هزار دستگاه واگن در سال گذشته نیز از دولت خواستم که واگذاری ها را انجام دهد تا در این خطوط نیز به مشکل خط ۳ برخورد نکنیم که هدوی- سرفاصله- حرکت قطارها بالا باشد.

شهرنوشت: ابوالفضل قناعتی در تذکر پیش از دستور سیصد و پنجاهمین جلسه شورا، از دولت خواست به تعهد مالی واگذاری واگن ها و اتوبوس که با مشکلات و کمبودها مواجه هستند عمل کند و تصریح کرد: اگر این تعهدات به موقع انجام شوند شاهد تکرار مشکلات خط ۳ مترو یا کمبود اتوبوس ها در شهر نخواهیم بود.
وی همچنین با انتقاد از دیرکرد وزارت کشور در اعلام قیمت نهایی تاکسی و مترو و اتوبوس نیز گفت: از فرمانداری و وزارت کشور می خواهم این افزایش یا ابقاء هزینه ها را اعلام کند تا شاهد تخلفات رانندگان تاکسی نباشم.
این عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه لایحه افزایش کرایه ها در شورای حل اختلاف تصویب شده سوال من این است که چرا ابلاغ به استان انجام نمی شود و شاهد سردرگمی بین مسوولان و مدیران سازمان تاکسیرانی به دلیل عدم اطلاع رسانی بموقع هستیم.
قناعتی بیان کرد: از فرماندار و وزیر کشور می خواهم نتیجه این لایحه را به طور قطعی اعلام کنند که افزایش هزینه داریم یا نداریم تا شاهد بروز تخلفات نباشیم. از دولت نیز می خواهم علاوه بر هزار واگن مترو ۵ هزار اتوبوس را نیز به تهران تخصیص دهد. حالا که شهروندان در انتخابات اراده خود را نشان دادند مسولان هم اراده خود را برای حل مشکل مردم و حذف ایستادن های طولانی مردم در صف نشان دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها