دلیل مشکلات استخدام کارمندان مدیریت شهری

کد خبر: 626592

سخنگوی شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت روز بیعت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی، این اتفاق را نقطه عطف بزرگی در تاریخ ایران دانست و درخصوص مشکلاتی که در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران رخ داده است، گفت: مشکلی که برای استخدام کارمندان تلاشگر در شهرداری و شورا رخ داده ناشی از گزارش های غلط برخی اعضای شورای شهر به سازمان اداری و استخدامی کشور است که باید هر چه زودتر برطرف شود.

شهرنوشت: رضا تقی پور در تذکر پیش از دستور سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورا، با اشاره به اینکه از روز یکشنبه پس از زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری تهران برخی مطالب از سوی سازمان استخدامی کشور مطرح شده است که موجب نگرانی شمار قابل توجهی از کارکنان شهرداری تهران شده است، تصریح کرد: مبنای تغییر این تاریخ قیدی است که به لحاظ محدودیت های قانونی از سوی سازمان استخدامی کشور اعلام شده است.
وی ضمن تشکر از سازمان امور استخدامی کشور در راستای تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران ادامه داد: متاسفانه اطلاعاتی به دست آوردیم که زمینه ساز این تصمیم شده است که مشخص شده است به دلیل اطلاعات و اخبار اشتباهی بوده که برخی همکاران شورای شهر به سازمان استخدامی ارسال کرده و مبنای تغییرات امروز شده است.
تقی پور با اشاره به اینکه این قید قانونی به دلیل گزارش های غلطی که از شورا به سازمان استخدامی ارسال شده، لحاظ شده است، خاطر نشان کرد: از اعضای شورای شهر می خواهم با ارائه اخبار درست و مشورت های صحیح کمک کنند که این مشکل حل شود. هر چند که در این مرحله لازم است که در غالب طرحی دوفوریت، قید سه سال برداشته شود تا هم کارکنان به حق شان برسند و هم خانواده هایشان سامان یابند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها