تصویب سختی شغل برای آتش نشانان در مجلس

کد خبر: 623154

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز با رشادت های شهدای آتش نشان انتظار داریم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی سختی شغل آتش نشان ها را هرچه زودتر تصویب کنند، گفت: این مهم خواسته بحق و بجای آتش نشان ها و خانواده هایشان است که همچنان روی میز مجلسی ها بلاتکلیف مانده است.

شهرنوشت: مرتضی طلایی در ابتدای سیصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر، با تاکید بر اینکه زمان آن رسیده که به پاس مجاهدت ها و فداکاری های آتش نشانان، این زحمت کشان بی ادعا از امنیت شغلی لازم و کافی برخوردار شوند، تصریح کرد: از نمایندگان مجلس دهم می خواهیم هرچه زودتر سختی شغل آتش نشان ها را تصویب کنند تا امنیت شغلی شان نیز تامین شود.
وی همچنین با اشاره به مکاتبات شهرداری تهران با مقام معظم رهبری به منظور شهید ایثار محسوب شدن شهدای آتش نشان نیز گفت: این نامه در گردش کاری که شهردار با مقام معظم رهبری داشته است در جریان است و مقام معظم رهبری نیز در پاسخ به این نامه تخصیص یافتن این تسهیلات به شهدا را تصویب کردند. از همین رو از دستگاه های ذیربط می خواهیم که بین شهدای خدمت و شهدای ایثارگر تفاوتی قائل نشوند.
طلایی که در غیاب مهدی چمران ریاست شورای شهر را برعهده دارد، افزود: نباید بین شهدای هسته ای، منا، دفاع مقدس و مدافعین حرم تفاوتی قائل شویم و این نوع اظهار نظرها تنها منجر به دلخوری برای قشر زحمت کش می شود.
وی با تاکید بر اینکه نباید چنین اظهارنظرهایی انجام شود زیرا آتش نشان ها هر لحظه جان فشانی می کنند و این بی توجهی ها هزینه ها و عوارض و عواقب سنگینی به کشور و مردم تحمیل می کند، خاطر نشان کرد: از بنیاد شهید می خواهیم که شهدای آتش نشان را همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس در نظر بگیرد و مجلس شورای اسلامی نیز سختی شغل را برای این زحمت کشان تصویب کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها