عباس جدیدی: برخی اعضا فرار رو به جلو داشته اند

کد خبر: 619791

معاون نظارت شورای شهر تهران با اعلام اینکه وقتی درباره بودجه آتش نشانی تذکر می دهیم باید به سمت سرمایه ای برویم نه هزینه ای، گفت: اولویت شهر تهران هم حمل و نقل ریلی و هم هوشمند سازی شهر است اگر سرفصلی باقی می ماند به این دو ردیف باید تخصیص یابد.

شهرنوشت: عباس جدیدی در تذکر پیش از دستور سیصد و بیست و سومین جلسه شورا با اعلام اینکه با توجه به ناامن بودن شهر تهران زمان آن رسیده که ایمنی اولویت همه سازمان ها باشد، تصریح کرد: تهران شبیه میدان مینی است که شهروندان بسیاری در آن زندگی می کنند از همین رو اولویت اول شهر باید هوشمندسازی باشد.
وی با اعلام اینکه در روزهای اخیر نیروهای ضد انقلاب و آنهایی که چندین سال از این انقلاب و شهدا سیلی خوردند ساز مخالف برداشتند تا در وحدت مردم رخنه کنند، خاطر نشان کرد: این افراد از هر موضوعی برای آتش بیار شدن و کوک کردن ساز مخالف استفاده می کنند تا وحدت را بین چهره های مردم ایجاد کنند و فتنه ای ایجاد کنند که از آن طرف مرزها رقم می خورد.
وی با انتقاد از صحبت های روزهای اخیر رضا پهلوی در خصوص نیروهای آتش نشان که گفته است این جوانان به هلاکت رسیده اند، گفت: این فرد با نیت پلید گفته است که این جوانان در میان شعله های آتش به هلاکت رسیده اند. یا آن طرف می بینیم وقتی ساختمان پلاسکو آتش می گیرد دوستی نتانیاهو با مردم ما شروع می شود. جدیدی با اعلام اینکه مسئولین و مردم باید با بصیرت باشند و صحبت های رهبری فصل الخطاب همه اظهار نظرها است، تاکید کرد: ما با دولتی که بچه می کشد رفاقت نمی کنیم. کسی که 40 سال دشمن بوده را دوست نمی نامیم. آنهایی که ساز آمریکا را کوک می کنند و مدال این افراد را به سینه می زنند، دشمنی شان دیده شده است.
معاون نظارت شورای شهر تهران با اعلام اینکه در این فضای بهم ریخته حادثه پلاسکو می بینیم که هنرمندان هم عرضه اندام می کنند، افزود: باید به این افراد بگویم که چرا می آیید برای بحث مدیریت شهری صحبت می کنید تا از این آب گل آلود بهره گیری کنید.
جدیدی در خصوص گزارش عملکرد آتش نشانی نیز تاکید کرد: اکنون که به روزهای آخر شورا رسیده ایم و قرار است انتخابات بار دیگر برگزار شود، از اعضای هر کمیسیون و اعضای شورا می خواهم که بیایند و گزارش عملکرد را در حد 10 دقیقه ارائه کنند تا مشخص شود چه کسی برای خودش کار کرده و چه کسی برای مردم و شهر.
وی با انتقاد از اینکه برخی اعضا در صحن فرار رو به جلو داشته اند، خاطر نشان کرد: کارنامه هر کسی بر گردنش آویزان است از همین رو باید کارنامه ما به سمع و نظر مردم برسد و به مردم پاسخ بدهیم آن هم با تواضع و فروتنی تا مشخص شود چه کسی برای مردم کار کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها