خلوت همسر شهید حججی در معراج شهدای تهران +عکس

کد خبر: 729460

فضه سادات حسینی مجری و گوینده سیما با انتشار تصویری از همسر شهید حججی در معراج شهدای تهران نوشت: آرامش و صبر زینبی و بی نظیر همسر شجاعش، آرامم کرد.

خلوت همسر شهید حججی در معراج شهدای تهران +عکس

خبرگزاری تسنیم: فضه سادات حسینی مجری و گوینده سیما با انتشار تصویری در اینستاگرام از همسر شهید حججی یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت و نوشت:

درست همان دیشبِ سرگردان و آشفته که داغ و غصه امانم نمیداد همان دیشب که وسط روضه دانشگاه، همه درهای دنیا را به روی خودم بستم و حرفم را زدم ... من را صدا کرد برادر شهیدم را می گویم! همان برادری که 50 روز است رسم برادری را به اوج رسانده و یک لحظه رهایم نکرده خودش می داند با آن نگاه مطمئن و پر از ایمانش چه با دلم کرده زخمی که آن نگاه بر دل دنیایی من زد، هیچ گاه خوب نمی شود من فضه سادات حسینی سالهاست که در محرم حسینی و عزای جد مظلومم سرگردان و آواره می شوم ... سالهاست که در محرم و صفر، دربدر این هیات و آن روضه و این مزارم ... تا شاید #=آرام شوم اما امسال ... فقط این برادر بود که حالم را فهمید دستهای خسته و بی رمقم را گرفت در اوج پریشانی، در نهایت دلشکستگی ... صدایم کرد ... خلوت_نیمه_شب 4 مهر در معراج شهدا و دو سه ساعت اشک و درددل بر سر پیکر بی سر برادرم، شاید تنها تسکین من بود بوییدن و بوسیدن کفن کربلایی ش دیدن چهره پر نور و صلابت پدر و مادرش و آرامش و صبر زینبی و بی نظیر همسر شجاعش ... آرامم کرد قلبم هنوز انگار بیرون از سینه می تپد ... اما آرامم ... روی کفن و تابوتش نوشتم: برادر شهیدم دعایم کن ... خلوت همسر شهید با عکس همسرش در معراج شهدای تهران، قطعه ای از بهشت در تهران دودگرفته.

همسر شهید حججی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها