بانک‌های مافیایی حاضر نیستند بنگاه‌های اقماری خود را بفروشند

کد خبر: 994701

منتخب مردم فلاورجان در مجلس یازدهم با انتقاد از اقدامات مافیایی بانک‌ها و عدم ایفای وظایف آنها به رسالت اصلی‌شان گفت: متأسفانه آنها حاضر نیستند بنگاه‌های اقماری خود را بفروشند و به کمک صنعتگر و تولیدکننده بیایند.

بانک‌های مافیایی حاضر نیستند بنگاه‌های اقماری خود را بفروشند

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی منتخب مردم فلاورجان در مجلس یازدهم امروز یکشنبه در نخستین نشست هم‌اندیشی منتخبان مجلس یازدهم با فعالان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: تعداد بیکاران کشورمان هر روز اضافه می‌شود اما مجلس در این راستا رسالت بزرگی برعهده دارد.

وی افزود: مجلس باید کارخانه تولید خود را متوقف کند و اگر بخواهیم به این کار ادامه دهیم قطعاً به مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان افزوده شده و آنها را دچار دردسر خواهیم کرد.

منتخب مردم فلاورجان در مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس باید درباره نظارت بر قوانین رونق بیشتری به این بخش بدهد.

موسوی لارگانی گفت: نظارت مجلس قبلی به حدود صفر رسیده بود و وقتی قانون در مجلس تصویب می‌شود دولت با تصویب برخی آیین‌نامه‌ها دقیقاً برخلاف آن قانون عمل کرده و اقداماتی مغایر انجام می‌داد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری فرمودند که باید قانون بانکداری کشورمان اصلاح شود در حالیکه متأسفانه بانک‌ها در حال حاضر تبدیل به مافیا شده‌اند و به رسالت بانکداری خود نمی‌پردازند.

منتخب مردم فلاورجان در مجلس یازدهم گفت: هیچکدام از بانک‌های ما حاضر نشده‌اند که بنگاه‌های اقماری خود را بفروشند این در حالی است که اصلاح نظام بانکداری ما واجب است چرا که صنعتگر نمی‌تواند در برابر مافیا و سودهای بانکی رقابت کند.

موسوی لارگانی افزود: هر روز از کیفیت خودروها کاسته می‌شود هرچند که باید مواد مورد نیاز خودروسازان را برای آنها تأمین کنیم که در حال حاضر با قیمت بالایی به آنها داده می‌شود اما دلیل اینکه خودروهای خارجی مانند بنز در کشورهای خارجی با قیمت پراید یکسان است را هم باید بررسی کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها