به کینه‌ای که دولت آمریکا از سپاه دارد، افتخار می کنیم!

کد خبر: 935491

دولت آمریکا با تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصم خود را علیه این نهاد جوشیده از مبارزات ملت غیور ایران بروز داده است.

به کینه‌ای که دولت آمریکا از سپاه دارد، افتخار می کنیم!

پایگاه خبری فردا: ما، مردم ایران از این که ملل مظلومی همچون فلسطین و یمن مهر سپاهی مان را به دل دارند و دولتی ظالم و سلطه گر چون آمریکا خصم بسیجیان مان را در سر می پروراند، به خود افتخار می کنیم. دعوای دولت آمریکا با سپاه پاسداران ایران بر سر چیزهای کلان است: بر سر آزادی‌خواهی و استقلال طلبی ست. آنها می دانند که سپاهی جان بر کف ایرانی زندگی خود را وقف مبارزه علیه استکبار کرده است. چنین عزم راسخ و والایی که در جمع سپاهیان ما موج میزند را، تروریست های کاخ سفید واشنگتن بر نمی تابند. برای همین شاخ و شانه می کشند، لات بازی در می آوردند و اینگونه، با تروریست نامیدن نیروی رسمی نظامی ایران، علیه سپاهیان ظلم ستیز و آزادیخواه ما آشکارا اعلان جنگ می کنند.

آنها تأثیر سپاهیان ایران در تقویت جنبش های مقاومت در عراق و سوریه را دیده اند و از این ناحیه همین اخیرا ضرب شصت سنگینی خورده اند. کینه آنها علیه سپاه کاملا قابل فهم است. لیکن، مضحکه آنجاست که آنان برای توجیه نفرت شان از ما، به دروغ و با ریا ما را «تروریست» می نامند! انگار که هیچکس نیست که بخواهد در این ماجرا منصفانه به قضاوت بنشیند. قاضی منصف کارنامه دو طرف را طبق مستندات غیرقابل انکار می بیند و مورد بررسی قرار می دهد.

قاضی منصف به اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده مبنی بر این که داعش دست پرورده هیئت حاکمه آمریکاست استناد می کند. همچنان که رد پای دولت آمریکا در ایجاد و تقویت دیگر جریانات تروریست در دنیا همچون کنتراها در نیکاراگوئه و مجاهدین خلق در ایران را می بیند. قاضی منصف اینها را می بیند و در کنارش مظلومیت سپاه پاسداران در قربانی دادن در جنگ علیه این تروریسم خشن و جنایت‌بار را می بیند. قاضی اینها را می بیند و بعد قضاوت می کند که کدام طرف این دعوای تاریخی تروریست پرور است و کدامیک تروریست ستیز.

مضحکه از این بیشتر، آدم حامی شماره یک رژیم تروریستی اسرائیل باشد و پشت ترور روزانه صدها کودک یمنی به دست حکومت خشنی چون عربستان بایستد و آنوقت با وقاهت کامل قهرمانان واقعی مبارزه علیه تروریسم را «تروریست» بنامد!

هر انسان آزادیخواه و هر ایرانی میهن پرست در مقابل هجمه ها و تهدیدات دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران، در کنار سپاه می ایستد و به دشمنان پلید ایران می گوید که، بدانید و آگاه باشید، تهاجمات شما ما را به هم نزدیک تر و پیوندمان را عمیق تر می کند.

عبدالحمید شهرابی - ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها