بررسی وضعیت گروه‌های تروریستی در منطقه در کمیسیون امنیت

کد خبر: 930224

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور معاون وزیر خارجه برای بررسی وضعیت گروه‌های تروریستی در منطقه خبر داد.

بررسی وضعیت گروه‌های تروریستی در منطقه در کمیسیون امنیت

خبرگزاری ایسنا: علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: این جلسه با حضور عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه و مسئولان سایر ارگان‌ها برای بررسی آخرین وضعیت تروریسم و گروه‌های تروریستی در منطقه تشکیل شد.

وی افزود: آقای عراقچی در این جلسه تروریسم را یکی از معضلات جدی در منطقه عنوان کرد و تاکید داشت که سیاست جمهوری اسلامی ایران مقابله با تروریسم است که دستگاه‌های ذی ربط در هماهنگی نزدیک‌تر با یکدیگر برای مقابله با تروریسم مصمم هستند.

سخنگوی کیمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آقای عراقچی همچنین به این موضوع اشاره داشت که سازمان ملل، داعش، القاعده، طالبان و گروه‌های وابسته به آن را به عنوان گروه‌های تروریستی می‌شناسد. گرچه داعش برنامه جهانی داشت، ولی به عنوان خلافت اسلامی در عراق و سوریه شکست خورد.

به گفته نجفی، موضوعاتی همچون اضمحلال سرزمین تروریست‌ها و پراکندگی آن‌ها در منطقه حمایت برخی کشور‌های منطقه و خارج از منطقه از تروریست‌ها ارتباط بین تروریست و قاچاق مواد مخدر و عزم جدی و محکم برای مقابله با تروریست در این جلسه مطرح شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها