ارائه گزارش سانحه قطار تبریز- مشهد در مجلس

کد خبر: 836634

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: گزارش سانحه قطار تبریزـ مشهد در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت شده و به استحضار ملت رسانده می‌شود.

ارائه گزارش سانحه قطار تبریز- مشهد در مجلس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: گزارش سانحه قطار تبریزـ مشهد در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت شده و به استحضار ملت رسانده می‌شود.

شادمهر کاظم‌زاده امروز اظهار داشت: کار تکمیل گزارش سانحه ریلی در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به مراحل نهایی خود رسیده و این گزارش کامل شده است.

وی با بیان اینکه گزارش سانحه ریلی تبریز- مشهد در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت شده و به استحضار ملت رسانده می‌شود، اضافه کرد: این گزارش به زودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد و در راستای تکمیل و تهیه این گزارش تلاش زیادی شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: همکارانم در در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای تکمیل گزارش سانحه ریلی تبریزـ مشهد به کار گرفتند.

کاظم‌زاده تصریح کرد: طبق بررسی‌های کارشناسی خطای انسانی در سانحه آشکار است و پرونده قطعاً باید مراحل خود را طی کند و به دستگاه‌های ذیربط منتقل شود.

وی متذکر شد: قرار است پس از ارائه این گزارش در صحن مجلس مراتب جهت رسیدگی نهایی به استحضار دستگاه قضایی رسانده شود.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: رسیدگی به علل سقوط ATR۷۲ و همچنین حادثه سانچی نیز در دستور کار کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

کاظم‌زاده در پایان یادآور شد: همواره از سوی این کمیته در خصوص ایمنی راه‌ها و .. به دولت تذکر داده شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها