استیضاح آخوندی به سود دولت است

کد خبر: 789930

عضو کمیسیون عمران مجلس استیضاح وزیر راه و شهرسازی را به سود دولت عنوان کرد و گفت: آخوندی برای توضیح مواردی در جلسه کمیسیون عمران حضور می یابد.

استیضاح آخوندی به سود دولت است
خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران مجلس استیضاح وزیر راه و شهرسازی را به سود دولت عنوان کرد و گفت: آخوندی برای توضیح مواردی در جلسه کمیسیون عمران حضور می یابد.
حسین هاشمی تختی نژاد اظهار کرد: بعدازظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان استیضاح کننده جلسه‌ای برگزار می‌شود. وی با بیان این‌که مجلس در موضوع استیضاح جدی است، تصریح کرد: حرف و حدیث‌هایی درباره کمیسیون عمران مجلس گفته می‌شود که اینگونه نیست. ما همه جوانب و منافع ملی را در بحث استیضاح وزیر راه در نظر می‌گیریم. وی با تاکید بر این‌که استیضاح وزیر راه به لحاظ فنی به سود دولت بوده و کمک خواهد کرد، افزود: در جلسه امروز پاسخ‌های وزیر شنیده می‌شود و اگر استیضاح ضرورت داشته باشد آنرا پیگیری خواهیم کرد. عضو کمیسیون عمران مجلس در عین حال گفت: به نظر می‌رسد روند به سمتی است که استیضاح وزیر راه و شهرسازی عملی شود. هاشمی با ابراز امیدواری در رابطه با این‌که استیضاح به مصلحت کشور باشد افزود: شاید نبودن آخوندی در دولت به مصلحت خودش باشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها