نشست جبهه مردمی با گروه‌های مختلف سیاسی

کد خبر: 722842

رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی از برگزاری نشست مشترک با گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی خبر داد و گفت: کمیته سیاسی اقدامات سابق را با رویکرد جدید ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فارس:رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی از برگزاری نشست مشترک با گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی خبر داد و گفت: کمیته سیاسی اقدامات سابق را با رویکرد جدید ادامه خواهد داد.
حسین نجابت رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به رویکردهای کمیته سیاسی در دوره جدید اظهار داشت: جبهه مردمی پس از انتخابات یک آسیب‌شناسی جدی داشت و نقاط ضعف و قوت خود را در قالب سندی با عنوان سند آسیب‌شناسی تهیه کرد.

نجابت ادامه داد: باید اقداماتی در این زمینه صورت گیرد که مهمترین آنها توجه به نقاط ضعف و قوت فعلی است؛ برای اولین بار نیروهای انقلاب توانستند بر روی یک کاندیدا به تفاهم برسند که این بیانگر بلوغ سیاسی این جریان است و این مساله در جبهه انقلاب یک سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود. رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی با اشاره به نقاط ضعف عملکردی و سازمانی جبهه مردمی یادآور شد: در شورای مرکزی مقرر شد که بازسازی و تحرک جدیدی در جبهه برای فعالیت‌های آینده ایجاد شود. وی افزود: کمیته سیاسی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شورای مرکزی روند گذشته را با رویکرد جدیدی ادامه می‌دهد و ما نشستی با دست‌اندرکاران و گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی خواهیم داشت تا رویکردهای جدید را به آنها منتقل و مباحثه و تصمیماتی در این زمینه داشته باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها