هشت رئیس‌جمهور و ۱۹ رئیس مجلس در مراسم تحلیف

کد خبر: 705302

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور از حضور هشت رییس‌جمهوری و 19رییس مجلس در مراسم تحلیف حسن روحانی ریاست جمهوری خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور از حضور هشت رییس‌جمهوری و 19رییس مجلس در مراسم تحلیف حسن روحانی ریاست جمهوری خبر داد.
پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور از حضور هشت رییس‌جمهوری و 19رییس مجلس در مراسم تحلیف حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی ریاست جمهوری خبر داد.

اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون حضور حداقل 92 هیئت بلندپایه خارجی و بین المللی در این مراسم مسجل شده و احتمال افزایش تعداد هیاتها نیز وجود دارد، گفت: در این مراسم 25 هیئت از آسیا و اقیانوسیه، 26 هیئت از کشورهای عربی و آفریقایی و 30 هیئت از اروپا و قاره آمریکا شرکت می کنند. وی همچنین از حضور 11 هیئت از دبیران کل و مسوولان ارشد سازمانهای بین‌المللی و منطقه‌ای در این مراسم خبر داد و گفت: در مراسم تحلیف ریاست جمهوری هشت رییس جمهور و 19 رییس مجلس حضور خواهند داشت. به گفته اسماعیلی 9 معاون رییس جمهور و نخست وزیر، هفت معاون رییس مجلس، 11 وزیر امور خارجه و 35 فرستاده ویژه کشورها نیز در مراسم تحلیف ریاست جمهوری حضور دارند. معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری افزود: همچنین در این مراسم 12 معاون وزیر خارجه، شش رییس گروه دوستی پارلمانی و دو رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان‌ها حضور خواهند داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها