آمریکا در آتش بس سوریه حق تعیین تکلیف ندارد

کد خبر: 696020

کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم صهیونیستی خود را در برابر هر آرامشی که به سوریه بازگردد زیان دیده می‌داند.

باشگاه خبرنگاران: کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم صهیونیستی خود را در برابر هر آرامشی که به سوریه بازگردد زیان دیده می‌داند.
مصیب نعیمی کارشناس سیاست خارجی، درباره درخواست نتانیاهو از آمریکا برای جلوگیری از حضور ناظران ایران در مرزهای جنوبی سوریه، اظهار داشت : رژیم صهیونیستی خود را در برابر هر آرامشی که به سوریه بازگردد زیان دیده می‌داند. چرا که سوریه تنها کشور حامی مقاومت در نزدیکی رژیم صهیونیستی است و شکی نیست که به همین دلیل آنان ثبات سوریه را نمی‌خواهند.

او با تاکید بر اینکه ارتش سوریه که قرار بود در برنامه صهیونیست‌ها به ارتشی ضعیف تبدیل شود، حالا به یک نیروی نظامی قوی مبدل شده است و این نگرانی‌ زیادی را برای رژیم اشغالگر قدس ایجاد کرده است. نعیمی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با بهانه تراشی و تحریک غرب به دنبال تنش آفرینی بیشتر و ایجاد ناامنی مضاعف در سوریه است. آنان برای روسیه نیز فشارهایی ایجاد کرده بودند که وارد بحث آ‌تش بس نشود. چرا که گروه‌های معارض منطقه قنیطره و جنوب غربی سوریه در حمایت لجستیکی رژیم کودک کش اسرائیل هستند. حتی مواردی دال بر اینکه مجروحان گروه‌های تکفیری در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی مداوا شده‌اند وجود دارد. این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به آتش بس سوریه، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در توافقی که صورت گرفته حق تعیین تکلیف ندارند و مجبورند به آنچه توافق شده عمل کنند. مضاف بر اینکه گروه‌های معارض که در منطقه قنیطره قرار دارند در حال از هم پاشیدگی هستند و امیدی به بقای آنها نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها