برخی اظهارات عليه شهرداری تهران حاصل نگاه سياسی است

کد خبر: 621072

روز یكشنبه چند برنامه متعدد در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. ابتدا كمیسیون عمران مجلس گزارش خود را از حادثه پلاسكو اعلام كرده و پس از آن آقای رحمانی فضلی و قالیباف سخنان خود را پیرامون این ماجرا به نمایندگان ملت ابراز می نمایند.

137 آنلاین: بهرام پارسایی(سخنگوی كمیسیون اصل ۹۰) مدعی شده است "حضور روز یكشنبه آقای قالیباف در مجلس، قبل از قرائت گزارش كمیسیون عمران، موجب انحراف افكار عمومی شده و حركت صحیحی نمی باشد". بهروز نعمتی"(سخنگوی هیئت رئیسه مجلس) ابعاد قانونی این ماجرا را توضیح می دهد و می گوید: روز یكشنبه چند برنامه متعدد در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. ابتدا كمیسیون عمران مجلس گزارش خود را از حادثه پلاسكو اعلام كرده و پس از آن آقای رحمانی فضلی و قالیباف سخنان خود را پیرامون این ماجرا به نمایندگان ملت ابراز می نمایند. وی می افزاید: در آیین نامه مجلس هیچ لزومی ندارد كه ابتدا گزارش كمیسیون عمران قرائت گردیده و پس از آن آقای قالیباف مستندات خویش را ارائه دهند، این گونه اظهارات كه حضور آقای قالیباف را به مثابه انحراف افكار عمومی عنوان می نماید، صرفا تعابیر و تفاسیر شخصی برخی از نمایندگان بوده و ادله قانونی ندارد. نعمتی تصریح می کند: برخی از اظهارات نمایندگان مجلس كه شخص آقای قالیباف را قبل از قرائت كمیسیون عمران مقصر جلوه می دهند، گمانه زنی های شخصی بوده و سندیتی ندارد. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان می کند: خداروشكر در كمیسیون عمران مجلس از هر سه طیف اعتدالگرا، اصولگرا و اصلاح طلب حضور دارند و شائبه هیچ گونه سیاسی كاری در قرائت این كمیسیون وجود نخواهد داشت.

نعمتی در پایان می گوید: به نظر ما از نظر تجهیزات آتش نشانی و همچنین آموزش های لازم آتش نشان‌ها هیچ گونه كاستی نداشته ایم و اتفاقا بهترین نیروهای ما در حادثه پلاسكو همین آتش نشان‌ها بوده اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها