صالحی و امیر پوردستان شهادت «خزایی» را تسلیت گفتند

کد خبر: 590053

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان انرژی اتمی به مناسبت شهادت خبرنگار رسانه ملی در حلب پیام‌های جداگانه‌ای را صادر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان: امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت خبرنگار رسانه ملی در حلب پیامی را صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: ((بسم رب الشهداء و الصدیقین )) شهادت فخر اولیاء بوده و فخر ماست. (امام خمینی ره) شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند. بار دیگر یکی از مردان عرصه روشنگری و دانایی به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام در ملکوت اعلی ماوی گزید. شهید محسن خزایی با مسئولیت شناسی شغلی و تاباندن نور آگاهی در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت خطر کرد تا مردم بدانند دشمنان دین که به هیچ ارزش و اصول انسانی پایبند نیستند، به اسم دین مبین اسلام چه جنایتی می کنند. اینجانب ضمن ادای احترام به روح پاک و مقدس این شهید والامقام صبر و استقامت برای خانواده محترم ایشان و همچنین توفیق روز افزون برای خدمتگزاران به انقلاب و قرآن تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را آرزومندم و این ضایعه را به عموم اصحاب رسانه تسلیت عرض می نمایم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران.
همچنین، علی‌اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت شهادت خبرنگار مدافع حرم، شهید محسن خزایی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم "تَحِیَّتُهُمْ یَوْمَ یَلْقَوْنَهُ سَلَامٌ وَأَعَدَّ لَهُمْ أَجْرًا کَرِیمًا" با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتم که یکی از مجاهدان صادق حوزه رسانه و همراه همدل غیورمردان مدافع حرم، برادر بزرگوار جناب آقای محسن خزایی به فیض عظیم شهادت نائل آمده و به جمع دیگر شهدای نهضت اسلامی پیوسته است. آن شهید والامقام در زمره خبرنگارانی قرار داشت که میان تخصص رسانه ای و تعهد به ارزش ها و مفاهیم والای انقلاب اسلامی تلفیق نموده و با تأسی به سیره حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسیر جدیدی را پیش روی تمامی فعالان این عرصه راهبردی گشودند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دوستان و همرزمان آن شهید عزیز در خانواده بزرگ رسانه ای کشور و بویژه خانواده بزرگوار آن مجاهد نستوه و با آرزوی علو درجات برای آن شهید بزرگوار، نصرت و پیروزی نهایی رزمندگان نهضت مقاومت اسلامی بر محور شرارت تکفیری را از درگاه احدیت متعال مسئلت می نمایم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها