انتظار ترمیم تیم اقتصادی دولت را داشتیم

کد خبر: 588646

ترمیم کابینه از اختیارات رئیس جمهور بوده و از اختیارات خود استفاده کرده است و شاید ایشان به مجموعه اثربخشی فکر کردند مجموعه هنرمندان، فرهنگیان، ورزشکاران.

انتظار ترمیم تیم اقتصادی دولت را داشتیم
بهروز نعمتی
سرویس سیاسی فردا: بهروز نعمتی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در غرفه فردا در نمایشگاه مطبوعات در خصوص تغییرات کابینه دولت یازدهم گفت: اتفاق خوبی است! ترکیب هم خوب بود؛ اما توقع بود این تغییرات در مسائل اقتصادی هم اتفاق بیفتد.
وی در مجموع عملکرد اقتصادی دولت را مثبت ارزیابی کرده و تاکید کرد: دولت یازدهم اقتصاد بیمار با تورم بالای 45 یا 46 درصدی را تحویل گرفت. اقتصادی که بیش از 800میلیارد دلار قبلش درآمدهای نفتی معلوم نبود وضعیتش چطور شد.
نعمتی ادامه داد: تمام این مسائل موجب شده که الان ثبات نسبی را در شرایط اقتصادی داشته باشیم گرچه ممکن است این هنوز برای مردم ملموس نباشد.
عضو فراکسیون مستقلین مجلس در پاسخ به این سوال که چرا مردم کاهش تورم را حس نمی کنند، خاطرنشان کرد: اقتصادی که با آن تورم و با آن شرایط نامتعادل پیش برود تا درست شود زمان زیادی می برد. مثل ساختمانی که نابود کرده اید و بخواهید دوباره آن را ترمیم کنید، ترمیم کردن بیشتر وقت می برد تا اینکه ساختمان را از صفر بسازید.
نعمتی با تاکید بر اینکه توقع بود تیم اقتصادی دولت تغییر می کرد، اضافه کرد: ترمیم کابینه از اختیارات رئیس جمهور بوده و از اختیارات خود استفاده کرده است و شاید ایشان به مجموعه اثربخشی فکر کردند مجموعه هنرمندان، فرهنگیان، ورزشکاران.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات در راستای انتخابات است، افزود: این واقعیتی است و ما نباید از آن فرار کنیم. اما این توقع وجود دارد از روحانی که تیم اقتصادی را ترمیم کنند و من هم از او این توقع را دارم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها