تبلیغات زودهنگام هاشمی برای روحانی/ باند مهدی هاشمی موفق می‌شد، سال ۶۷ داعش داشتیم

کد خبر: 554794

فایل صوتی منتشر شده از منتظری و صحبت های امروز هاشمی رفسنجانی در خصوص دور دوم ریاست جمهوری مهم ترین موضوعاتی بود که کارشناسان و فعالان عرصه سیاست و رسانه به آن واکنش دادند.

تبلیغات زودهنگام هاشمی برای روحانی/ باند مهدی هاشمی موفق می‌شد، سال ۶۷ داعش داشتیم
سرویس سیاسی فردا: فایل صوتی منتشر شده از منتظری و صحبت های امروز هاشمی رفسنجانی در خصوص دور دوم ریاست جمهوری مهم ترین موضوعاتی بود که کارشناسان و فعالان عرصه سیاست و رسانه به آن واکنش دادند. بخشی از این آرا و نظرات را در ادامه می خوانید:
تبلیغات انتخاباتی زود هنگام هاشمی برای روحانی
مهدی اسلامی مهدی اسلامی ، روزنامه نگار اصولگرا نوشت: هاشمی_رفسنجانی در سی و سومین مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور صبح امروز: من مطمئنم که دوره_دوم_دولت آقایروحانی می‌تواند ما را به این پیشرفت‌ها برساند و بسیاری از این سم‌پاشی‌ها، اهانت‌ها و هوچی‌گری‌ها برای این است که ما به اینجا نرسیم که این بسیار خطرناک است. اصولگرا، اصلاح‌طلب و معتدل فرقی ندارد و همه فرزندان انقلاب، امام و رهبری هستند که هدف‌شان نیز اعتلای کشور است. از این رو دعواها و اختلافات سیاسی نباید منابع کشور را قربانی کند و منافع نظام را زیر سوال ببرد.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیرکشور : تبلیغات زودهنگام خلاف مقررات و قوانین است، اگر در جایی برای ما مسجل شود که تبلیغات زودهنگام انجام می‌گیرد، حتما جزو موارد تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و به صورت جدی به آن رسیدگی خواهد شد.
القای قطعی بودن رأی آوردن روحانی در انتخابات96 و دعوت از دو جناح برای حمایت از او و منکوب کردن نقد وی با برچسب سم‌پاشی‌ و هوچی‌گری تبلیغ زودهنگام نیست؟
داستان امام، منافقین و آیت الله منتظری
عبدالله گنجی عبدالله گنجی ، مدیر مسئول روزنامه جوان نوشت: اين روزها کليپي از آيت الله منتظري در حمايت از منافقين در فضاي شبکه هاي اجتماعي پخش مي شود که پس از ديدار رهبري با مديران وزارت اطلاعات تجديد شد. خداوند ان شالله از تقصيرات ايت منتظري بگذرد که امام از دست ايشان براي خود ارزوي مرگ کرد. اما نکته مهم اين است که هم آناني که وي را به رويارويي با امام سوق دادند امروز مي خواهند جنازه وي را نيز مقابل نظام قرار دهند تا هويت سوخته خود را لعاب حقانيت بدهند.پشيمانان از انقلاب با سخنان منتظري نه احيا مي شوند نه صاحب حقانيت مي شوند .امام در يک پاراگراف چند بار خطر منافقين را به ايشان ياد اور مي شود اما بي فايده است.فرزندان ايشان بايد يادشان به جمله مرحوم سيد احمد خميني باشد که به ايت الله منتظري نوشت:مثل شما و امام مثل سنگ و شيشه است که اگر به هم بخورند شما خورد مي شويد.بنابراين قلم امام وجود دارد و تاريخ قابل تحريف نيست . اين فراز از امام حجت را بر منافقين و حاميان از يک سو و بر معتقدين به انقلاب اسلامي از سوي ديگر تمام مي کند
" شما در اکثر نامه‏ها و صحبتها و موضعگیریهایتان نشان دادید که معتقدید لیبرالها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به قدری مطالبی که می‏گفتید دیکته شدۀ منافقین بود که من فایده‏ای برای جواب به آنها نمی‏دیدم. مثلاً در همین دفاعیۀ شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‏بینید که چه خدمت ارزنده‏ای به استکبار کرده‏اید. در مسئلۀ مهدی هاشمیِ قاتل، شما او را از همۀ متدینین متدینتر می‏دانستید و با اینکه برایتان ثابت شده بود که او قاتل است مرتب پیغام می‏دادید که او را نکشید. از قضایای مثلِ قضیۀ مهدی هاشمی که بسیار است و من حالِ بازگو کردن تمامی آنها را ندارم. شما از این پس وکیل من نمی‏باشید و به طلابی که پول برای شما می‏آورند بگویید به قم منزل آقای پسندیده و یا در تهران به جماران مراجعه کنند. بحمداللّه‏ از این پس شما مسئلۀ مالی هم ندارید. اگر شما نظر من را شرعاً مقدم بر نظر خود می‏دانید ـ که مسلماً منافقین صلاح نمی‏دانند و شما مشغول به نوشتن چیزهایی می‏شوید که آخرتتان را خرابتر می‏کند ـ با دلی شکسته و سینه‏ای گداخته از آتش بی‏مهریها با اتکا به خداوند متعال به شما که حاصل عمر من بودید چند نصیحت می‏کنم دیگر خود دانید:
1ـ سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرالها نریزد.
2ـ از آنجا که ساده‏لوح هستید و سریعاً تحریک می‏شوید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید، شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد.
3ـ دیگر نه برای من نامه بنویسید و نه اجازه دهید منافقین هر چه اسرار مملکت است را به رادیوهای بیگانه دهند.
4ـ نامه‏ها و سخنرانیهای منافقین که به وسیلۀ شما از رسانه‏های گروهی به مردم می‏رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان ـ روحی له الفداء ـ و خونهای پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند"6/1/68
باند مهدی هاشمی موفق می شد؛ داعش را سال 67 در ایران راه می انداختند
محمد ایمانی محمد ایمانی ، عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان در کانال تلگرامی خود نوشت: نوجوان که بودم به همراه دیگر نوجوان ها و جوانان مسجدی می رفتیم ،تصاویر امام و سایر شخصیت ها از جمله آقای منتظری را به دیوار ها می زدیم. اما همان روزگار اوایل انقلاب مکرر می شنیدم که ضدانقلاب و منافقین به آیت الله منتظری می گویند "گربه نره"! طبعا نا راحت می شدیم... چند سال بعد اما گویا قضایا وارونه شده بود. همان ضد انقلاب حالا شده بودند حامی دو آتشه آقای منتظری.آنها دگرگون شده بودند یا آیت الله منتظری؟پاسخ این پرسش را بیست و یکی دو سال بعد بهتر می شد یافت. هنگامی که در فتنه و آشوب نیابتی سال 1388از آشوبگران مورد حمایت آمریکا و اسرائیل و انگلیس شنیدیم" مجتهد (یا روحانی) واقعی_ منتظری ،صانعی".این شعار را همان ها می گفتند که در شعار جمهوری اسلامی روی"اسلامی" خط کشیده بودند. یعنی حتی نظام هم هدف اصلی شان نبود ،هرچند می گفتند" انتخابات بهانه است_ اصل نظام نشانه است" .هدفشان اصل اسلام بود و منتظری را ترویج و تحسین می کردند به عنوان مجتهد و روحانی واقعی ! چرا؟
...امروز چرا شبکه دولتی انگلیس که 63 سال پیش به عنوان بی سیم کودتای انگلیسی -آمریکایی "آژاکس" برای اعلام اسم رمز آغاز کودتا عمل کرد، فایل صوتی منتظری در تخطئه اعدام منافقین در مرداد 1367 را منتشر می کند؟ارتباط باند مهدی هاشمی معدوم و بیت آقای منتظری مخصوصا هادی هاشمی و احمد منتظری (کسی که فایل صوتی اخیر را به بی بی سی رسانده)با رسانه رسمی سرویس جاسوسی MI6 چیست؟ چرا در دهه اخیر پاریس همزمان میزبان سران سازمان تروریستی منافقین ،گروهک ملی_مذهبی و شورای هماهنگی سبز بوده است؟چه ارتباطی میان نفاق جدید و قدیم برقرار شده که بی بی سی لندن از حلقه ائتلافی نفاق در پاریس تغذیه می کند؟ راز تماس های اخیر منافقین با صهیونیست ها در فلسطین اشغالی وبه موازات آن با استخبارات سعودی چیست و چرا دو طیف نفاق مشترکا به تعامل با سعودی ها پرداخته اند (که سفر های چند سال پیش خاتمی و مهاجرانی و سپس ارتباط گیری بیوه رجوی با ترکی الفیصل رئیس سابق استخبارات سعودی از آن جمله است)؟ و چرا از فخرآور فتنه 78 و کاسپین ماکان نامزد ندا آقا سلطان _ دختری که در فتنه سبز به طرز مشکوک کشته و پیراهن عثمان مظلوم نمایی شد _ تا کدیور، سر از فلسطین اشغالی در آوردند؟ ونقش کدیور در فریب آقای منتظری و گرفتن فتوا از او علیه برنامه هسته ای چه بود؟
آقای منتظری 25 سال پیش چگونه توسط مناففین نهضت آزادی و باند موازی مهدی هاشمی و روند جدایی هایی مانند "رضا _ر-ط" ایزوله شده بود که وکیل مدافع جنایتکاران تروریست وسازمان محارب منافقین شد؟ امروز چرا همسر" رضا ر-ط" که عضو شورای سردبیری شرق بود از پاریس برای دیدار بیوه رجوی با محمود عباس بهایی کارت تبریک می فرستد؟ و چرا همین امروز روزنامه شرق، خط بی بی سی درباره تحریف ماجرای اعدام منافقین در مرداد 67 را پی گرفته است؟ آیا در سالگرد حمله ارتش صدام و مزدوران او (سازمان منافقین) به خاک ایران مظلوم نمایی برای تروریست هاعجیب نیست؟
28 سال پیش یک هفته پس از آن که ایران قطعنامه 598 را پذیرفت، ارتش صدام و سازمان مزدور منافقین به خیال این که ایران به ضعف افتاده عملیات نظامی را از چند محور شروع کردند و وارد عمق خاک ایران شدند. آنها سابقه ترور و جنایت علیه 17 هزار شهروند ایرانی را داشتند و پس از آن هم به نیابت از استخبارات حزب بعث ،جنایات سبعانه ای را علیه شیعیان و کردها مرتکب شدند. آیا با چنین وحشی هایی باید مدارا می شد تا مملکت را به سیاق جنگ نیابتی"داعش" تبدیل به زمین سوخته و ویرانه کنند؟ منتظری به خاطر کدام ساده لوحی ،لجبازی ،نخوت و نفوذ زدگی جنایتکاران را بر جمهوری اسلامی و ملت ایران ترجیح داد؟
بريتانيا يا انگليس؛ دقيقا فريب خورده ايم
احسان تقدسی احسان تقدسی ، روزنامه نگار اصولگرا نوشت: رسانه ها غروب روز سه شنبه از گفت و گوي آقاي دكتر روحاني با نخست وزير انگليس خبر دادند. نكته ظريفي كه در اطلاع رساني دولت بود استفاده عامدانه از لفظ بريتانيا به جاي انگليس بود. بر اساس عرف روابط كشورها خروجي خبري ديدارها و گفت و گوهاي تلفني بين مقامات دو كشور هماهنگ مي شود. بنابر اين به نظر مي رسد استفاده از كلمه بريتانيا دقيقا به عمد به جاي انگليس استفاده شده است. اما چرا اين موضوع مهم است؟
بر طبق یک گرایش کلی انگلستان و بریتانیای کبیر همواره یکسان تلقی می شوند ، اما اینطور نیست و تفاوتهایی بین این دو وجود دارد.
بریتانیای کبیر یک جزیره در سواحل غربی اروپا است که بخش وسیعی از قلمرو پادشاهی متحده (انگلستان) را تشکیل می دهد.
نام رسمی داده شده به دو پادشاهی انگلستان و اسکاتلند، همراه با ولز ، بریتانیای کبیر را تشکیل می دهند.
با این توضیحات کاملا مشخص است که انگلستان تنها بخشی از بریتانیای کبیر را تشکیل می دهد و نمی توان آن را به تنهایی بریتانیای کبیر نام نهاد.
بریتانیای بزرگ شامل انگلستان ، اسکاتلند و ولز می باشد لندن پایتخت انگلستان ، ادینبورگ پایتخت اسکاتلند و کاردیف پایتخت ولز است . علاوه بر این پادشاهی ها و بخش ها ، بریتانیا به مناطق کوچکتری به نام شهرستان نیز تقسیم شده است.
باید توجه داشت که میان بریتانیای کبیر و پادشاهی متحده نیز تفاوت وجود دارد و این تفاوت در مناطقی است که آن ها را تشکیل می دهد.
پادشاهی متحده یا انگلستان ، بریتانیای کبیر و منطقه ی ایرلند شمالی را پوشش می دهد اما بریتانیای کبیر ایرلند شمالی را تحت پوشش خود ندارد.
بریتانیای کبیر بیشتر یک واژه سیاسی است که ترکیبی از سه منطقه ی انگلستان، اسکاتلند و ولز را شرح می دهد و یک اصطلاح جغرافیایی وهمچنین مربوط به این جزیره که این سه منطقه به طور کامل در آن قرار دارند.بر خلاف آن ، انگلستان در ابتدا انگلا لند ، یعنی سرزمین آنجلس ها ، شناخته میشد.
آنجلس ها مردمی از کشور آلمان می باشد که در اواخر قرن پنجم میلادی به بریتانیا حمله کردند و ساکسن ها و جوت آنجلس ها در این تهاجم به آن ها کمک کردند.
جالب توجه است که اصطلاح بریتانیا برای اولین بار در زمان شاه جیمز اول انگلستان در سال ۱۶۰۳ مورد استفاده قرار گرفت.
آخر اينكه بعد از همه پرسي اخير انگلستان و راي مردم اين كشور به خروج از اتحاديه اروپا، اينك اسكاتلندي ها هم ساز خارج شدن از زير بيرق ملكه را سر داده اند. حالا مي شود فهميد چرا دستگاههاي رسمي انگليس اصرار به استفاده از لفظ بريتانيا را دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها