زخمی شدن ۳ هزار و ۳۰۵ نظامی اسرائیل از آغاز طوفان الاقصی

کد خبر: 1287693

ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اذعان کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون سه هزار و ۳۰۵ نظامی این رژیم زخمی شده اند.

زخمی شدن ۳ هزار و ۳۰۵ نظامی اسرائیل از آغاز طوفان الاقصی

به گزارش شبکه الجزیره، ارتش اسرائیل رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرد که ۱۱ نظامی این رژیم در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه زخمی شدند.

براساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، ۳ هزار و ۳۰۵ افسر و نظامی این رژیم از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲ و آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون زخمی شده اند که یکهزار و ۵۸۴ نفر از آنها در حمله زمینی در نوار غزه زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی درباره وضعیت زخمی ها افزود: از آغاز جنگ تاکنون ۵۱۳ افسر و نظامی به شدت مجروح شده اند.

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۴۷ نظامی پس از مجروح شدن در نبردهای غزه همچنان تحت درمان هستند که حال ۲۴ نفر از آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود که از آغاز حمله زمینی به نوار غزه تاکنون ۶۳۰ نظامی در حوادث عملیاتی و تیراندازی به نیروهای خودی مجروح و ۴۱ نفر کشته شده اند.

رژیم صهیونیستی که به دلیل افزایش نارضایتی های داخلی و شکاف عمیق میان احزاب آن تا پیش از عملیات «طوفان الاقصی» در حال فروپاشی از درون بود، به خاطر کاستن از موج اعتراضات به سیاست های کابینه تندرو و افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، پس از عملیات نیروهای مقاومت و شکست سخت و باور نکردنی ارتش و تلفات بسیار بالای خود، آمار کشته شدگان و زخمی های خود را به صورت تدریجی و قطره چکانی اعلام می کند.

ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب نیز به کشته شدن ۶۰۶ نظامی خود در جنگ کنونی اعتراف کرد که ۲۶۱ تن از این کشته‌ها مربوط به عملیات زمینی در نوار غزه است.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها، نیست.

همچنین آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند هم با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

منابع صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش خسارت‌هایی به این حجم ندیده بود به طوری که میزان آن در جنگ‌های قبلی، حتی یک پنجم خسارات جنگ کنونی هم نبوده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها