حیدرپور در گفت‌وگو با «فردا»:

مشتاقان خودنمایی در آستانه سفر گروسی برای ملت دردسر درست نکنند

کد خبر: 1287386

فعال سیاسی گفت: در آستانه سفر گروسی به تهران کسانی که دنبال خودنمایی هستند با اتخاذ مواضع نسنجیده شان برای ملت دردسر درست خواهند کرد.

مشتاقان خودنمایی در آستانه سفر گروسی برای ملت دردسر درست نکنند

گروه سیاست سایت فردا: در آستانه سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، شاهد برخی مواضع عجیب و غریب از برخی چهره های سوپر انقلابی هستیم که این مواضع انتقادهای زیادی را به دنبال داشت.

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فردانیوز درباره تبعات حاشیه سازی ها و مواضع نسنجیده تندروها در آستانه سفر گروسی به تهران گفت: رویکرد جمهوری اسلامی از روز نخست آغاز فعالیت در حوزه هسته ای این بود که نمی خواست سلاح هسته ای بسازد و هیچ کدام از مسئولان کشور نیز هیچ گاه چنین موضوعی را نگفتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در چند نوبت اعلام کردند «رفتن به سمت بمب هسته ای را حرام می دانیم» بنابراین وقتی ایشان چنین موضعی دارد دیگر معنی ندارد که یک نماینده مجلس ادعا کند «اگر اذن برسد تا اولین آزمایش یک هفته فاصله است». اساسا این حرف جزء دکترین هسته ای ایران نیست و به ضرر ملت و کشور خواهد بود.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: این آقایان توجه کنند اگر می خواهند حرف بزنند و عقایدشان را مطرح کنند چرا کشور را در سایه بدنامی قرار می دهند. جمهوری اسلامی طبق قانون اساسی یکسری وظایفی را برای خود در دفاع از مسلمین جهان قائل است و امروز در سوریه، لبنان، عراق و فلسطین به آن عمل می کند.

حیدرپور با بیان اینکه در حوزه هسته ای، آنچه علمی است قطعا روی آن کار می کنیم، ادامه داد: اگر کسی برخلاف قانون ادعایی کند فقط قصد خودنمایی دارد و هزینه خودنمایی آنها را ملت ایران می دهد بنابراین در آستانه سفر گروسی به تهران کسانی که دنبال خودنمایی هستند با اتخاذ مواضع نسنجیده شان برای ملت دردسر درست خواهند کرد. ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی صدها هزار شهید دادیم تا نظام از نظر علمی سربلند بماند.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها