سلیمی: از اقدام پلیس در برخورد با بدحجابی حمایت می‌کنیم

کد خبر: 1287358

عضو هیأت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس از اقدام پلیس در برخورد با ناهنجاری‌ها و بدحجابی در سطح جامعه حمایت می‌کنند.

سلیمی: از اقدام پلیس در برخورد با بدحجابی حمایت می‌کنیم

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اجرای «طرح نور»، گفت: فراجا به دنبال مدیریت افرادی است که به صورت سازماندهی شده به دنبال کشف حجاب هستند‌، این افراد با دستور اقدام به بی‌حجابی می‌کنند.  وی افزود: برخی با فضاسازی به دنبال این هستند که فراجا را در حالت انفعالی قرار دهند. فراجا در اطلاعیه‌هایی، به صراحت نحوه اقدام خود را اعلام کرده است. عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مخاطب فراجا عموم مردم نیستند، بلکه مقصود افرادی هستند که به صورت سازماندهی شده اقدام به بی‌حجابی می‌کنند، البته فراجا اعلام کرده اسنادی در مورد این افراد در اختیار مردم قرار خواهد داد، امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر صورت گیرد. حجت‌الاسلام سلیمی تأکید کرد: فراجا این بار به دنبال اقدامات قاعده‌مند است، لذا عموم مردم با فراجا همکاری کنند تا پلیس بتواند آن جمعیت اندک هنجارشکن را با راهنمایی و توصیه به مسیر قانون برگرداند. عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش قانونی و شرعی پلیس، گفت: همه مکلف به انجام قانون هستند، در این زمینه ما خلأ قانونی نداریم. پلیس به عنوان ضابط قضایی، حق اعمال قانون را دارد. شرعاً هم حجاب واجب است. در واقع چه از نظر شرعی و چه قانونی بانوان موظف به رعایت حجاب هستند.

سلیمی تصریح کرد: علاوه بر این، امروز برخی از کشورهای متخاصم رویکردهای سیاسی نسبت به مسأله حجاب دارند، در واقع برخی از افراد فریب خورده با دستور این کشورها دست به چنین اقداماتی می‌زنند.وی همچنین تصریح کرد: نمایندگان مجلس از اقدام پلیس در برخورد با ناهنجاری‌ها و بدحجابی در سطح جامعه حمایت می‌کنند.عضو هیأت‌رئیسه مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: این کشورها هزینه‌های هنگفتی جهت اضمحلال فرهنگ اسلامی در کشور کرده‌اند تا از قضیه حجاب به نفع اهداف خود بهره‌برداری کنند، لذا فراجا موظف است افراد فریب خورده را متقاعد کند تا دست از رفتارهای هنجارشکنان بردارند‌./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها