جام جم عنوان کرد: شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل

کد خبر: 1287252

جام جم نوشت: کمترین شبهه‌ای وجود ندارد که کاخ سفید و تل‌آویو نه‌فقط در زمان وقوع عملیات وعده صادق، بلکه در روزهای پس از آن نیز دچار شوک و بهت‌زدگی شده‌اند و این استیصال مطلق همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

جام جم عنوان کرد: شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل

گروه سیاست سایت فردا - به‌نظر می‌رسد تنبیه رژیم خبیث تنها به نتایج نظامی محدود نمانده بلکه در عرصه اطلاعاتی و سیاسی نیز ضربه مهلکی به صهیونیست‌ها وارد شده است. 

روزنامه جام جم در این ارتباط نوشته: روزنامه یدیعوت آحارانوت دلیل استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل را شکست در ۷ اکتبر و حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق عنوان کرده‌است. 

صهیونیست‌ها که در جنایت علیه مردم نوار غزه تمامی مرزها را پشت سر گذاشتند با نشان دادن حجم تخریب‌ها و ورود به برخی مناطق تلاش کردند به افکار عمومی القا کنند که کار تمام شده و در آستانه برگزاری جشن پیروزی هستند. اما استعفای بلندپایه‌ترین مقام امنیتی ــ ‌نظامی این رژیم به‌وضوح بیانگر عمق فاجعه در اراضی اشغالی است. 

کمترین شبهه‌ای وجود ندارد که کاخ سفید و تل‌آویو نه‌فقط در زمان وقوع عملیات وعده صادق، بلکه در روزهای پس از آن نیز دچار شوک و بهت‌زدگی شده‌اند و این استیصال مطلق همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها