عوض حیدرپور در گفت‌وگو با «فردا»:

گزارش‌های خوشبینانه دولت را نمی‌توان باور کرد

کد خبر: 1285147

نماینده ادوار مجلس گفت: آنچه آقایان دولت می گویند و گزارش می دهند همه از سر خوشبینی است و واقعا نمی توان باور کرد.

گزارش‌های خوشبینانه دولت را نمی‌توان باور کرد

گروه سیاست سایت فردا: این روزها دولتمردان با آب و تاب از دستاوردهای‌‍شان در عرصه های مختلف صحبت می کنند اما حرف های آنها با باور و قضاوت جامعه همخوانی ندارد که قطعا این عدم همخوانی تبعاتی خواهد داشت.

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فردانیوز درباره تبعات عدم همخوانی گزارش دستاوردهای دولت با باور و قضاوت افکارعمومی گفت: ما هر روز در حال خرید هستیم، شب عید فطر رفتم کالایی را خریدم، فردای عید فطر هم وقتی رفتم دوباره آن را تهیه کنم متری 10 هزار تومان قیمتش بالاتر رفته بود. این نشان می دهد هیچ نظارتی بر قیمت ها وجود ندارد.

وی افزود: آنچه آقایان دولت می گویند و گزارش می دهند همه از سر خوشبینی است و واقعا نمی توان باور کرد که تورم مهار شده است بنابراین مجلس جدید وظیفه سنگینی بر عهده دارد و از حالا باید به نمایندگان این هشدار را داد که لازم است نظارت دقیقی بر دولت انجام دهند چون برخی از وزرا اصلا کار اجرایی نکردند، برخی نیز اعضای کابینه دولت احمدی نژاد بودند که بعد از 8 سال دوباره به کار گرفته شده اند. برخی نیز در گذشته مدیر معمولی بودند و امروز در جایگاه وزارت قرار گرفته اند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: کسی که می خواهد وارد دولت شود باید شیوه کشورداری را بداند و از اطلاعات و دانش لازم در اداره حوزه مسئولیت خودش برخوردار باشد. آنچه امروز در گزارش مسئولان اجرایی بیان می شود با آنچه در کف جامعه می گذرد منطبق نیست و امیدواریم مجلس هوشیار باشد.

وی افزود: بسیاری از نمایندگان مجلس آینده سابقه چند دوره نمایندگی را دارند بنابراین انتظار می رود با دوری جستن از تصمیمات پوپولیستی، سه پروژه عملیاتی برای خود تعریف کنند و همان ها را پیش ببرند تا به سرانجام برسانند.

نماینده ادوار مجلس گفت: اگر اختلاف بین گزارش ها و آمارهای دولت با قضاوت مردم همچنان پا برجا بماند، به تدریج بین مردم و نظام فاصله ایجاد می شود و ریزش سرمایه اجتماعی اتفاق می افتد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها