پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد

کد خبر: 1285055

رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر شهیدان «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را به مردم شهیدپرور استان گلستان و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت گفت.

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد

 سید ابراهیم رئیسی در این پیام ضمن تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» تصریح کرد: این مادر فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت عمر با برکت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی نمود و با تقدیم این سرمایه های ارزشمند در راه عزت و عظمت اسلام و ایران، صبورانه دوری عزیزان خود را بر دوش کشید، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

حاجیه خانم «فاطمه مازندرانی» مادر شهیدان بهمنی‌نژاد پنجشنبه شب گذشته (۲۳ فرودین ماه) پس از سپری کردن یک دوره نقاهت و کهولت سن، دار فانی را وداع گفت.

همچنین حاج علیرضا بهمنی‌نژاد، پدر شهیدان بهمنی‌نژاد و همسر مرحومه مازندرانی ۱۱ آذر ماه سال گذشته دار فانی را وداع گفته بود.

شهید نعمت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۷ فروردین ۱۳۶۰ در تنگه چذابه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

شهید حجت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۱ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به برادر شهیدش پیوست.

همچنین شهید هادی بهمنی‌نژاد برادر کوچکتر ۲۵ تیر ۱۳۶۶ در روستای مجن شاهرود هنگام آموزش نظامی بر اثر اصابت گلوله به قلبش شهید شد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده با خانواده این مرحومه و بازماندگان، مراسم سومین روز و گرامیداشت درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد ساعت ۱۴ تا ۱۶ امروز (شنبه ۲۵ فروردین) در رواق حضرت زهرا (س) و حضرت رسول (ص) امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار خواهد شد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها