عرب صادق در گفت‌وگو با «فردا»:

مجلس آینده با نظارت دقیق معنی واقعی اعداد و ارقام را به دولت بیاموزد

کد خبر: 1284023

فعال سیاسی گفت: دولت فلسفه اعداد و ارقام را در ارائه گزارش ها تغییر داده است یعنی طوری از اعداد و ارقام برای توصیف اقداماتش استفاده می کند که گویی با دنیای جدیدی از علم ریاضی مواجه هستیم بنابراین مجلس آینده باید مفهوم اعداد و ارقام را در دنیای واقعی ریاضیات به دولت آموزش دهد.

مجلس آینده با نظارت دقیق معنی واقعی اعداد و ارقام را به دولت بیاموزد

گروه سیاست سایت فردا: کشور به لحاظ اقتصادی، سیاست خارجی و اجتماعی در شرایط حساسی قرار دارد. دولت سیزدهم با شعارهای بزرگی روی کار آمد اما بعد از گذشت قریب به سال، بین شعارها و عمل ها فاصله زیادی به چشم می خورد. حال این سئوال پیش می آید که در چنین وضعیتی مجلس دوازدهم چه وظیفه ای دارد و چه نقشی را باید در حوزه نظارتی برای تسهیل امور کشور و زندگی مردم ایفا کند.

مهدی عرب صادق در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره نقش و جایگاه مجلس دوازدهم در شرایط حساس کنونی گفت: مجلس آینده باید ضعف های نظارتی گذشته را جبران و دولت را از این وضعیت آسوده و بی خیالی خارج کند. دولت فلسفه اعداد و ارقام را در ارائه گزارش ها تغییر داده است یعنی طوری از اعداد و ارقام برای توصیف اقداماتش استفاده می کند که گویی با دنیای جدیدی از علم ریاضی مواجه هستیم بنابراین مجلس آینده باید مفهوم اعداد و ارقام را در دنیای واقعی ریاضیات به دولت آموزش دهد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مجلس دوازدهم باید بر عملکرد دولت نظارت دقیقی را اعمال کند، اظهار کرد: آسودگی زیاد دولت از فقدان نظارت قوی باعث شده که دولتمردان ادعاهایی کنند که مورد تمسخر مردم است. 

عرب صادق گفت: این دولت با کارآمدی فاصله زیادی دارد و نظارت قوی بر دولتمردان باعث می شود، کسانی که نمی توانند از پس مسئولیت برآیند کنار بروند و جای خود را به افراد دیگری بدهند ولو این مسئول کنار رفته عالی ترین سطح مدیریت اجرایی را در اختیار داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها