جوان: گریز صهیونیست‌ها از بن‌بست با ذبح گاو‌های موقرمز!/ پاسخ به رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن در دستور اقدام فوری قرار گرفته

کد خبر: 1283332

جوان نوشت: در محیط داخلی، فاز اعتراضات داخلی در مقابل نتانیاهو به مرحله مطالبه استعفا و درگیری با پلیس رسیده که نتانیاهو تلاش کرد ضرورت حمله به رفح را به عنوان دریچه‌ای برای آزادسازی اسرایشان مطرح کند.

گروه سیاست سایت فردا - تا دوشنبه قبل خطوط اصلی تحولات غزه تصویر شرایط بن‌بست را بیشتر برای رژیم صهیونیستی منعکس کرد که باید حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران و مستشاران ایرانی را از این منظر مورد توجه قرار داد.

روزنامه جوان با طرح این دیدگاه نوشته: در محیط داخلی، فاز اعتراضات داخلی در مقابل نتانیاهو به مرحله مطالبه استعفا و درگیری با پلیس رسیده که نتانیاهو تلاش کرد ضرورت حمله به رفح را به عنوان دریچه‌ای برای آزادسازی اسرایشان مطرح کند.

در رایزنی و مذاکرات فشرده نظامی اطلاعاتی‌های اسرائیلی و امریکایی، پروژه فرار به جلو و برنامه گسترده‌ای که در انفعال به بن‌بست‌هایشان طراحی کرده‌اند را با حمله به کنسولگری ایران آغاز کردند. رویه دوم این برنامه فرار به جلو، برنامه ذبح پنج گاو موقرمز در مسجدالاقصی است تا روایت‌های مشکوک توراتی را عملی کرده و با ویرانی مسجدالاقصی، معبد خود را بسازند. 

 دلیل حیثیتی بودن و تکرار ترور و طرح فرسایش کل ساختار نیروی قدس و حذف فرماندهان آن، پیامد‌های خطرناک آن در امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و تجاوز به قواعد حقوقی و عرف بین‌الملل و قواعد جنگی، با عزم موکد و اجماع دستگاه‌های تصمیم‌گیری برای یک سیلی با کارکرد بازدارنده و یکسره‌کننده فجایع صهیونیستی، به عنوان پاسخ و انتقام علیه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن در دستور اقدام فوری قرار گرفته که شمارش معکوس آن نیز شروع شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها