کیهان: روحانی مرزهای مسئولیت‌پذیری را جا‌به‌جا کرد

کد خبر: 1282862

کیهان نوشت: آقای روحانی با تکرار ادعای دروغین «صبح جمعه فهمیدم»، مرزهای مسئولیت‌گریزی را جابه‌جا کرد.

کیهان: روحانی مرزهای مسئولیت‌پذیری را جا‌به‌جا کرد

گروه سیاست سایت فردا - حسن روحانی بار دیگر کذب‌گویی درخصوص آبان 98 را تکرار کرده و گفته صبح جمعه از افزایش قیمت بنزین مطلع شده است. در روزهای گذشته حتی رسانه‌های حامی دولت وی نیز در پرداختن به این ادعا احتیاط به خرج دادند. 

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: آقای روحانی با تکرار ادعای دروغین «صبح جمعه فهمیدم»، مرزهای مسئولیت‌گریزی را جابه‌جا کرد. 

ظاهراً آقای روحانی همچنان قصد دارد تا از زیر بار مسئولیت اقدامات هزینه‌ساز خود فرار کند و در این مسیر از بیان روایت‌های مخدوش و خلاف واقع هیچ ابایی ندارد. 

موضع اخیر روحانی موجب شد تا محمد رهبری، فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب زبان به انتقاد بگشاید و بنویسد: «نزدیک به سه ‌سال از پایان دولت حسن روحانی گذشته و او در این مدت تلاش کرده تا نگاه افکار عمومی به خودش و دولتش را تغییر دهد. اما این مسیر با رویکردی که روحانی در نسبت با انتخابات اتخاذ کرده، سازگار نیست و دچار تعارض است.» 

دولت روحانی و تیم زنگنه برای گل و بلبل‌نمایی شرایط اقتصادی در پسا برجام به مدت چهار سال قیمت بنزین را ثابت نگه داشتن که منجر به کسری بودجه شدید، افزایش بی‌رویه مصرف و قاچاق سوخت و الزام واردات بنزین شد و به همین دلیل هم در سوءتدبیری دیگر، اقدام به سه برابر کردن قیمت بنزین در یک شب کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها