رمضان شریف: راهپیمایی روز قدس دومین راهپیمایی بزرگ و سراسری کشور ما است

کد خبر: 1281815

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی به برکت هدایت ها و رهبری های امامین انقلاب از ابتدای انقلاب حامی فلسطین بوده است و راهپیمایی روز قدس دومین راهپیمایی بزرگ و سراسری راهپیمایی ما بوده است.

رمضان شریف: راهپیمایی روز قدس دومین راهپیمایی بزرگ و سراسری کشور ما است
رئیس ستاد انتقاضه و روز جهانی قدس گفت: نشستی با حضور فرمانده کل سپاه برای سخنرانان و تحلیلگران سیاسی در آستانه روز جهانی قدس خواهیم داشت.
 رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس در جلسه ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در رابطه با راهپیمایی روز قدس و اهمیت آن در نظام جمهوری اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت‌ها و رهبری‌های امامین انقلاب، از ابتدای انقلاب حامی فلسطین بوده است و راهپیمایی روز قدس، دومین راهپیمایی بزرگ و سراسری در کشور ما بوده است.
 
وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم موضوع فلسطین خبر اول همه دنیا است و شما مطمئن باشید، همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید فرمودند، رژیم صهیونیستی حتما به برکت مقاومت و مردم آن سرزمین‌ها که سال‌ها است در حال مقاومت هستند، نابود خواهد شد.
 
رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس در رابطه با خیانت بعضی کشورهای عربی، تصریح کرد: در همین جنگ ۶ ماهه، شاهد بودیم که بعضی خائنین در امت‌های اسلامی و عربی به صهیونیست‌ها کمک کردند که خیانت بزرگی به ملت مقاومت است.

شریف درباره برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس نیز، اظهار کرد: در این ده روز اقداماتی برای باشکوه برگزار کردن روز جهانی قدس در دستورکار داریم که تجربه ما در این عرصه، یک تجربه ۴۵ ساله است.رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس در رابطه با جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه، گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی از برنامه‌های جدی در روز جهانی قدس است که توسط دوستان در هلال احمر و کمیته امداد با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام می‌شود.

شریف همچنین تأکید کرد: پیش‌بینی‌هایی برای اعزام تحلیلگران و سخنرانان به مراکز استان‌ها انجام خواهد شد.وی اضافه کرد: همچنین نشستی با حضور فرمانده کل سپاه برای سخنرانان و تحلیلگران سیاسی در آستانه روز جهانی قدس خواهیم داشت.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها