تقدیر رئیس مجلس از اقدامات قانونگذاری و نظارتی کمیسیون آموزش

کد خبر: 1280310

علیرضا منادی سفیدان با اشاره به برگزاری نخستین دوره جایزه ملی قانون که با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، گفت: در این جشنواره از کمیسیون آموزش مجلس به عنوان کمیسیون برتر در حوزه قانونگذاری و نظارت تقدیر به عمل آمد.

تقدیر رئیس مجلس از اقدامات قانونگذاری و نظارتی کمیسیون آموزش

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جایزه ملی قانون، گفت: در این جشنواره از کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون برتر در حوزه قانونگذاری و نظارت تقدیر به عمل آمد و بابت «قانون رتبه بندی معلمان» به عنوان قانون برتر و از «گزارش نظارتی کمیسیون آموزش» درباره علت پرداخت دیر هنگام حقوق معلمان در شب عید سال گذشته که منجر به برکناری رئیس سازمان برنامه و بودجه، استعفای وزیر آموزش و پرورش و احیای رقم قابل توجهی برای معوقات رتبه بندی معلمان شد، تقدیر به عمل آمد.

علیرضا منادی سفیدان  با اشاره به برگزاری نخستین دوره جایزه ملی قانون که با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، گفت: در این جشنواره از کمیسیون آموزش مجلس به عنوان کمیسیون برتر در حوزه قانونگذاری و نظارت تقدیر به عمل آمد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه نگاه دقیق کارشناسان و داوران این جشنواره خستگی زحمات 4 ساله بنده و همکارانم در کمیسیون آموزش مجلس را از جان به در کرد، افزود: جایزه نهایی این جشنواره که ابتکار رئیس مجلس و رئیس مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد به پاس تدوین و تصویب 14 قانون تاثیرگذار در کمیسیون آموزش به ما رسید.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب تأکید کردند برای ثبات در جامعه باید قانون مناسب و با کیفیت تدوین کرد و تلاش ما در کمیسیون آموزش این بود که قوانین مصوب در زندگی مردم تأثیر خود را نشان دهد.

منادی سفیدان تصریح کرد: قانون رتبه بندی معلمان تأثیر خود را در زندگی یک میلیون معلم نشان داد و قطعا تأثیر آن برای 17 میلیون دانش آموز و خانواده های آن ها نیز نمایان خواهد شد. از سوی دیگر همسان سازی حقوق اساتید دانشگاه ها برای 100 هزار استاد دانشگاه تأثیر گذار بود.

وی اضافه کرد: همچنین قانون جهش تولید دانش بنیان این حوزه را در کشور متحول کرد و قطعا این قانون برای 10 هزار شرکت دانش بنیان تأثیر مثبت داشت یا قانون اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای برای 22 هزار مربی سازمان فنی و حرفه‌ای آورده خواهد داشت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در این جشنواره از «قانون رتبه بندی معلمان» به عنوان قانون برتر و از «گزارش نظارتی کمیسیون آموزش» درباره علت پرداخت دیر هنگام حقوق معلمان در شب عید سال گذشته که منجر به برکناری رئیس سازمان برنامه و بودجه، استعفای وزیر آموزش و پرورش و احیای رقم قابل توجهی برای معوقات رتبه بندی معلمان شد، تقدیر به عمل آمد./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها