«فردا» گزارش می‌دهد:

پشت پرده ادامه خلاف واقع‌گویی‌های میرلوحی

کد خبر: 1280073

محمود میرلوحی که به دلیل توهین و نشر اکاذیب سابقا با محکومیت کیفری مواجه شده بود بار دیگر دست به تکرار اتهامات واهی زده است.

پشت پرده ادامه خلاف واقع‌گویی‌های میرلوحی

گروه سیاست سایت فردا: اخیرا محمود میرلوحی از اصلاح‌طلبان پر حاشیه که محکومیت کیفری هم دارد بار دیگر بر اکاذیب خود اصرار کرده و مدعی شده است: «نزدیک به سه سال است که دو تحقیق و تفحص به قوه‌قضائیه تسلیم کردیم، اما هیچ پاسخی به افکار عمومی نمی‌دهند. من اعلام می‌کنم بیش از یک تن پرونده در شعب مختلف از جمله شعبه۱۵ دادسرای کارکنان دولت نسبت به شهرداری وجود دارد».

او همچنین ادعا کرده: «قرار شد ۱۱ ملک به شهرداری برگردد و 39 ملک دیگر باقی مانده بود که برنگشت. این ملک‌ها بزرگ و کلانی بود و در بهترین مناطق واقع شده است».

میرلوحی در حالی این سخنان خلاف واقع را مطرح می‌کند که اساسا گزارش تحقیق و تفحص شورای شهر وقت غیرقانونی بود و فرمانداری آن گزارش را قبول نکرد؛ دلیل هم آن بود که شورای شهر وقت به درستی از مدیران سابق شهرداری گزارش تهیه نکرده بودند و دارای نواقص فراوانی بود. و به همین دلیل مورد پذیرش فرمانداری تهران قرار نگرفت. 

از سوی دیگر، ادعای عدم پیگیری قوه قضائیه که از سوی این فرد مطرح می‌شود در حالی است که ادعاهای مطرح شده در گزارش تحقیق و تفحص اصلا مورد تأیید فرمانداری قرار نگرفت که وارد فرآیند  قضائی شود. 

محمود میرلوحی یا واقعیت را می‌داند و برای سیاسی‌کاری آن را پنهان می‌کند یا آنکه اصلا در جریان نیست و سخنانی بی‌اساس را بر زبان می‌آورد. واقعیت آن است که هیچ یک از آنچه او به عنوان مفروض مطرح و ادعاهایی را بر آن سوار می‌کند حقیقت ندارند و اصلا پرونده‌ای در پی تحقیق و تفحص در قوه قضائیه به جریان نیفتاده که پیگری بشود یا نه. محمود میرلوحی با این خلاف واقع‌گویی‌ها حتی قوه قضائیه را هم تخریب می‌کند و چنین القاء می‌کند که دستگاه قضا در انجام وظایفش دچار اهمال شده است؛ در صورتی که از اساس او دچار خلاف واقع‌گویی است.

او در گذشته هم به دلیل توهین و نشر اکاذیب از سوی دادگاه کیفری دو مجتمع قضائی کارکنان دولت تهران محکوم شده است که نشان می‌دهد این فرد یدطولایی در اتهام‌زنی‌های بی‌اساس دارد.

افزون بر همه اینها میرلوحی و هم‌طیفان او بهتر است به جای این صحبت‌ها بگویند که در دوره حضورشان در شورای شهر چه خدماتی به مردم تهران ارائه دادند و کدام بزرگراه را ساختند یا چند واگن مترو وارد خطوط متروی تهران کردند یا چند خط جدید به متروی تهران افزودند؟ کارنامه ۴ ساله این طیف در شهرداری و شورای تهران به قدری ضعیف است که در همه این سال‌ها حتی خودشان هم نتوانسته‌اند به فقط چند مورد از کارهایی که انجام داده‌اند اشاره کنند زیرا به معنای واقعی آنها در دوره ای چهار ساله عملا «هیچ کار» قابل اعتنایی برای شهر تهران انجام ندادند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها