جوان: ما مقابل غیرانقلابی‌ها، ضدانقلابی‌ها و متحجرین هستیم

کد خبر: 1280029

جوان نوشت: روزنامه جوان در جبهه انقلاب است که در مقابل آن غیرانقلابی‌ها و ضدانقلابی‌ها قرار می‌گیرند و نیز در مسیر اسلام نابی است که امام منادی آن بود، نه اسلام متحجرین و متجددین و روشنفکران‌غرب‌زده.

گروه سیاست سایت فردا - حواشی اقدامات تخریب‌گرانه برخی منتخبان مجلس آینده و حامیان رسانه‌ایشان همچنان ادامه دارد. 

روزنامه جوان در این زمینه نوشته: در یک جبهه‌بندی سیاسی کلی و ناگزیر اگر بتوان درنظر گرفت، روزنامه جوان در جبهه انقلاب است که در مقابل آن غیرانقلابی‌ها و ضدانقلابی‌ها قرار می‌گیرند و نیز در مسیر اسلام نابی است که امام منادی آن بود، نه اسلام متحجرین و متجددین و روشنفکران‌غرب‌زده. 

در روز‌های اخیر و پس از نقدی که روزنامه جوان به سخنان ستیزه‌گرانه و ماجراجویانه‌ای که بوی جبهه‌بندی دشمن‌شادکن می‌داد، وارد کرد، برخی که خود را در یک دسته کاملاً بسته سیاسی و حتی یک گروه کوچک تعریف کرده‌اند، در فضای مسموم مجازی این اقدام روزنامه جوان را که بعداً با حمایت اکثریت کاربران و مخاطبان رسانه‌ها روبه‌رو شد، اقدامی در جهت حمایت از یک فرد یا جریان خاص تلقی کردند. 

روزنامه جوان هرگز خود را تا این حد از جریان اصلی ژورنالیسم حرفه‌ای دور نکرده است که گرفتار این شخصیت‌محوری و سلبریتی‌بازی فرهنگی و سیاسی شود. عقلانیت سیاسی و معنویت دینی، همواره رویکرد اصلی روزنامه جوان بوده است و اکنون در این مسیر، دروغ پراکنی و تصویرسازی‌های کاذب از روزنامه مثل «تذکر گرفتن» یا «سفارشی‌بودن» خللی در مسیر درست این مجموعه رسانه‌ای ایجاد نخواهد کرد. همگان را نیز به عقلانیت و معنویت و پذیرش بی‌قیدوشرط سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که به اذعان همه شنوندگان، موضوعیت و اهمیت مشخص و عینی داشت، دعوت می‌کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها